×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کم‌نظیر است

گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر به استان همدان از شعب مهدیه (کد ۷۴۰۷)، میرزاده عشقی (کد ۷۴۱۰) و صدف (کد ۷۴۰۵) بازدید و عملکرد شعب را بررسی کرد.
شعبه مهدیه (کد ۷۴۰۷) بیش از ۵هزار میلیارد ریال منابع جذب کرده و از ابتدای سال جاری ۴هزار فقره وام با رقم بیش از ۲هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.
منابع شعبه میرزاده عشقی (کد ۷۴۱۰) نیز به بیش از ۶هزار میلیارد ریال بالغ شد و در ۸ماهه نخست سال جاری ۵هزار فقره وام با رقم بیش از ۳هزار میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.
همچنین منابع شعبه صدف (کد ۷۴۰۵) از ۴هزار میلیارد ریال عبور کرد و در بازه زمانی مذکور بیش از ۵هزار فقره وام با رقم بیش از ۶هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.
در ادامه سفر نشست صمیمی با کارکنان بانک در استان همدان برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه میزان پرداخت وام از ابتدای سال جاری بیش از ۳۵درصد رشد داشته، گفت: کمترین نرخ معوقات بانکی متعلق به بانک ‌قرض‌الحسنه مهر ایران و کمتر از نیم درصد است.
وی با تأکید بر عدم بنگاه‌داری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان کرد: نقطه قوت بانک ارائه خدمات مالی و بانکی در چارچوب بانکداری اسلامی است.
ارائه همه خدمات بانکی در همراه‌بانک
«شمسی‌نژاد» با اشاره به ارائه ایده‌های جدید و خلاقانه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سرمایه‌گذاری در حوزه بانکداری دیجیتال، گفت: در زمینه نصب همراه‌بانک جزو چند بانک برتر کشور هستیم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه خدمات بانکی در این نرم‌افزار ارائه خواهد شد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه تعداد مشتریان بانک به بیش از ۱۵میلیون نفر رسیده، گفت: منابع بانک طی ۲سال گذشته از ۷۰ همت به ۲۳۰همت رسیده و این درصد رشد منابع، در شبکه بانکی کشور کم‌نظیر است.
در ادامه نشست دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها با اشاره به سرانه بالای منابع در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به دیگر بانک‌ها، گفت: فرهنگ سازمانی در این بانک به گونه‌ای است که گردش شغلی، طیف وسیعی از اطلاعات، مهارت‌ها و شایستگی‌های لازم را برای شخص به همراه می‌آورد.
معاون امور استان‌ها با اشاره به عدم اطلاع تعداد زیادی از مردم از خدمات بانک بیان کرد: ظرفیت فضای مجازی و کانال‌های استانی قابلیت بالایی در اطلاع‌رسانی طرح‌های بانک دارد.
«مهدی شهریاری» مدیرعامل مؤسسه آتیه رفاه بانک نیز گزارشی در خصوص وضعیت مؤسسه ارائه داد.
«شهریاری» با اشاره به هدف صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان به منظور فراهم ساختن زمینه اعطای کمک‌های مالی به کارکنان در هنگام بازنشستگی و از کار افتادگی، گفت: این صندوق در حوزه‌های خدمات پشتیبانی و فنی، بهره‌برداری از اماکن گردشگری، سرمایه‌گذاری در سهام و اوراق مشارکت، انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات تأمین نیروی انسانی در قالب ۳شرکت زیرمجموعه خدمات پشتیبانی آتیه یاران مهر ایرانیان، فناوری اطلاعات مهراندیش آکام (آینده‌سازان مهر سپند) و کارگزاری بیمه مستقیم بر خط تأمین آتیه مهر فعالیت می‌کند.
در پایان نشست «مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک در استان همدان به ارائه گزارشی از عملکرد بانک پرداخت و گفت: منابع بانک در استان نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۴۱درصد رشد را تجربه کرده و به بیش از ۵همت رسیده است.
وی با اشاره به سهم بیش از ۶درصدی از نقدینگی استان، تصریح کرد: امید است با تلاش کارکنان بانک تا پایان سال، ۱۰درصد نقدینگی استان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باشد.
«بهاروند» افزود: از ابتدای سال جاری ۶۸هزار فقره وام با رقم ۳۴هزار میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده که ۲۴هزار فقره آن به صورت غیرحضوری و آنلاین بوده است.
شایان ذکر است در این سفر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «سید مسعود حسینی» شهردار همدان، «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین همدان و «محمدرضا جعفری» مدیرعامل شرکت دانش بیان کنترل گاز اکباتان دیدار کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.