×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیرجند بیمه دانا ضمن تشریح وضعیت این شرکت و همچنین تقدیر از عملکرد این شعبه اظهار داشت: به واسطه تلاش و زحمات بی‌قفه همه کارکنان و نمایندگان شعبه بیرجند، شاهد رشد پرتفوی ۳۵۵ درصدی و تحقق ۱۱۹ درصد از بودجه پیش‌بینی شده در سال‌جاری هستیم. 
شایان ذکر است سیدمجتبی جاودانی رئیس شعبه بیرجند در ابتدای این مراسم، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه ارائه و به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات این شعبه پرداخت.
همچنین در این سفر، مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی نیز طی یک جلسه مشترک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این جلسه که روز سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه سال‌جاری، با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه و دیگر مدیران ارشد این بیمه‌گذار در محل اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی برگزار شد، دیدگاه‌های طرفین در خصوص افزایش حداکثری رضایت بیمه‌شدگان و فرهنگیان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
همچنین در این دیدار، دکتر موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از ارائه خدمات شایسته بیمه دانا در سطح استان تقدیر و تشکر کرد. 
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه، ضمن بازدید از درمانگاه فرهنگیان شهر بیرجند، نسبت به تجهیز بخش فیزیوتراپی مرکز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، قول مساعدت و همکاری داد. 
در پایان این سفر، دکتر رضا جعفری با دکتر جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز دیدار و ضمن اعلام آمادگی بیمه دانا جهت ارائه پوشش‌های بیمه‌ای موردنیاز بخش‌های مختلف استان بر افزایش تعاملات و روابط کاری مجموعه‌های متبوع تأکید کردند. 
گفتنی است در این سفر، محمد میرشکاری سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش، وحید شریفی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی و علیرضا رنجبر مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی نیز حضور داشتند. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.