×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رهبری‌فرد: خوبان عالم زیاد داریم اما نه در این عالم!

به گزارش ایسنا، بهروز رهبری‌فرد در حاشیه دیدار دوستانه منتخب پیشکسوتان تیم ملی فوتبال و پیشکسوتان سرخ‌آبی به مناسبت گرامی‌داشت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که ورزشگاه آزادی را دوباره از نزدیک دیدم. همه ما مدیون سردار سلیمانی هستیم. ما سیاسی نیستیم اما او فردی بود که همه دوستش داشتند.

او همچنین درباره شرایط پرسپولیس گفت: این تیم پنج سال پیاپی است که قهرمان شده اما در فوتبال گاهی تیم‌ها افت می‌کنند. پرسپولیس این افت را رد کرده و به شرایط ایده‌آل برگشته و مدعی قهرمانی است.

رهبری‌فرد درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال هم گفت: عمر ما قد نمی‌دهد که خصوصی شدن این دو باشگاه را ببینیم. امیدوارم یک روز بشود و روی ما را کم کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام مدافع پرسپولیس او را یاد دوران بازی خودش می‌اندازد گفت: همه آنها خوب هستند اما فوتبال زمان ما غیرتی‌تر بود. نمی‌خواهم بگویم الان بی غیرت هستند اما زمان ما تعصب خاصی در بین بازیکنان بود چون سختی‌های زیادی کشیده بودند اما آن تعصب الان کمتر شده و فوتبال ماشینی شده است. یعنی بازیکنان تکنیکی کم شده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به سوال یک خبرنگار درباره اصطلاح “خوبان عالم” که در گفتار رئیس فدراسیون فوتبال زیاد شنیده می‌شود، گفت: خوبان عالم زیاد داریم اما نه در این عالم، اینکه در کدام عالم هستند نمی‌دانم! (با خنده)

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.