×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساختمان جدید شعبه فرشته بانک کارآفرین افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ جدیدترین شعبه بانک در خیایان فیاضی تهران متناسب با هویت بصری جدید بانک اجرا و طی مراسمی افتتاح شد.

بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رویکرد خدمات کاربر پسند؛ تجهیز و نوسازی شعب جدید خود را در دستور کار قرار داده و از سال گذشته شعب متعددی را در همین راستا و با رویکرد ارائه خدمات نوین افتتاح کرده است.
ساختمان جدید شعبه فرشته (کد ۵۳۰۰۹۷۳) در آدرس خیابان شهید فیاضی (فرشته)، بعد از خیابان کوهیار، پلاک ۷۱ طبقه همکف آماده خدمت‌رسانی به مشتریان ارجمند است.در این شعبه برای رفاه بیشتر مشتریان امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی فراهم شده است
همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی شعبه فرشته در آینده نزدیک امکان استفاده از صندوق امانات و سایر خدمات زنجیره ارزش بانک کارآفرین انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل، سهراب صادقی، مجتبی پیرهادی اعضای هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک، برگزار شد، مدیرعامل بانک با تاکید بر پتانسیل‌های موجود در این شعبه، ابراز امیدواری کرد: طی زمان کوتاهی شاهد موفقیت های بیشتر توسط همکاران شعبه فرشته باشیم و از فرصت ایجاد شده توسط فضای جدید شعبه در این منطقه از شهر تهران به خوبی استفاده کنیم.
همچنین سهراب صادقی معاون امور بانکی نیز در این مراسم با تاکید بر جایگاه ویژه شعبه فرشته متناسب با جانمایی آن در منطقه شمال تهران تصریح کرد: شعبه فرشته بانک کارآفرین فعالیت خود را از سال۹۲آغاز کرده و تا کنون با وجود فضای محدود در اختیار شعبه توانسته است به پیشرفت های خوبی دست یابد و امیدواریم با بهره مندی از ظرفیت‌های مناسب منطقه، در آینده شاهد رشد اغلب شاخص های ارزیابی این شعبه باشیم و آن را جزء رتبه های برتر بانک ببینی

افتتاحیه شعبه فرشته

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.