×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی برای پیشبرد طرح های جدید عزم جدی دارد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری با حضور در جلسه شورای اداری و در جمع همکاران اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین افزود: نسخه الکترونیک به عنوان یکی از برنامه های مهم این سازمان کار ارزشمندی است که توسط همکاران انجام شده است و تمامی کارکنان نهایت همکاری را برای اجرای کامل این طرح داشته‌اند.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح امکان صرفه جویی در هزینه‌های غیرضروری فراهم می‌شود و منابع بدست آمده برای توسعه خدمات درمانی اختصاص می‌یابد.
سالاری گفت: درباره طرح ۳۰۷۰ که با غیرحضوری کردن ۳۰ خدمت ۷۰ میلیون بار مراجعه از واحدهای اجرایی این سازمان  کاسته می شود، نیز همین شرایط را داریم و شاهد پیشبرد برنامه هستیم و در پیاده سازی این برنامه جدی هستیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه خدمات بیمه ای ودرمانی این سازمان توام با  برقراری توازن منابع و مصارف انجام شده است.
استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: مجموعه کارکنان تامین اجتماعی این  استان تلاش زیادی برای جلب رضایت مردم و خدمت رسانی به جامعه دارند و برای خدمت به مردم دغدغه مند هستند.
هدایت الله جمالی پور افزود: اتفاقات خوبی در سازمان تامین اجتماعی رخ داده است . توسعه خدمات غیرحضوری اهمیت بالایی دارد و هم‌افزایی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با وزارت بهداشت اهمیت زیادی دارد و شاهد هماهنگی بسیار خوبی بین آنها هستیم که بسیار ارزشمند است.
وی افزود: از حضور دکتر سالاری در استان قزوین تشکر می کنم و امیدوارم این سفر منجر به ارتقای خدمات بیمه ای و درمانی به جامعه تحت پوشش شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.