×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرپرست فدراسیون پزشکی: لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی‌افتد

به گزارش ایرنا، «محمداسد مسجدی» روز یکشنبه در گفت و گویی رادیویی درباره احتمال تعویق لیگ برتر فوتبال به دلیل افزایش همه‌گیری ویروس کرونا اظهار داشت: همه مسابقات برنامه‌ریزی‌شده، بر اساس پروتکل‌ها برگزار می‌شود. تاکنون هیچ صحبتی درباره لغو یا تعویق لیگ برتر فوتبال مطرح نشده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیچیده کنونی کشور از فدراسیون‌ها خواسته‌ایم که هیچ رویدادی را بدون استعلام از فدراسیون پزشکی – ورزشی برگزار نکنند. برخی رویدادها از قبل برنامه‌ریزی شده بود که وزارت بهداشت از ما خواست دستورالمعل سخت‌گیرانه‌ای برای برگزاری آنها اعمال شود.
سرپرست فدراسیون پزشکی – ورزشی درباره برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال گفت: وزارت بهداشت مجوز برگزاری رویدادهای ملی را به ما داده است. با توجه به برگزاری لیگ رشته‌های داخل سالن مثل هندبال، بسکتبال و والیبال، دلیلی ندارد که لیگ فوتسال برگزار نشود. امروز نامه‌ای از سوی وزارت ورزش به وزارت بهداشت ارسال شده است تا مجوز برگزاری لیگ فوتسال نیز صادر شود.
وی در پاسخ به این سووال که آیا از شرایط برگزاری مسابقات در دوران همه‌گیری کرونا راضی هستید؟ گفت: غیر از موارد پراکنده که برای آن هم مستنداتی ارائه نشده است، برگزاری رقابت‌های ورزشی تاثیری در ابتلای افراد به کرونا نداشته است. ۲ وزارتخانه ورزش و بهداشت با واسطه فدراسیون پزشکی – ورزشی، همکاری بی‌نظیری انجام دادند که مورد تایید ۲ طرف بود و بدون سر و صدا شروع به بازگشایی اماکن ورزشی و برگزاری مسابقات کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.