×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سلاطین وقت‌های تلف شده/ نکونام و ساپینتو جان نمی‌دهند!

به گزارش ایسنا، جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران تا هفته سیزدهم، شاهد رقابت تنگاتنگ تیم‌ها در صدر جدول است. پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر(با یک بازی کم‌تر)، سپاهان تیم‌های ۲۶ تا ۲۴ امتیازی هستند و در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفته‌اند.

با این حال یک مقایسه آماری و زمان‌بندی شده نشان می‌دهد که برخی از تیم‌ها در طول بازی عملکرد پرنوسانی را تجربه می‌کنند و لغزش آن‌ها بیش‌تر در چه دقایقی رخ داد و بهترین عملکردشان در سیزده هفته گذشته در چه دقایقی رقم خورده است.

استقلال و فولاد سلطان دقایق تلف شده!

استقلال و فولاد به طور مشترک بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران در دقایق تلف شده بازی در نیمه دوم هستند. این دو تیم تاکنون در وقت‌های تلف شده دیداری را نباخته‌اند و سه بار توانستند بازی را به نفع خود برگردانند!

در مجموع ۱۳ هفته‌ای که برگزار شده، فولاد خوزستان ۴ بار در وقت‌های تلف شده به گل رسیده و یک بار هم گل خورده تا به این ترتیب سه بازی را از مساوی به برد تغییر دهد.

این آمار برای استقلال ۳ گل زده است و آبی‌ها در وقت‌های تلف شده گلی نخورده‌اند که منجر به سه پیروزی در دقایق تلف شده دیدارهای این تیم شده است.

سلاطین وقت‌های تلف شده/ نکونام و ساپینتو جان نمی‌دهند!

خنثی‌ترین تیم‌های وقت‌های تلف شده

پرسپولیس تیم خنثی در دقایق تلف شده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدارهای خود در این فصل در هیچ دیداری نتوانسته‌اند گلی را در این دقایق بزنند و در عوض گلی هم نخورده‌اند.

نساجی، مس رفسنجان و هوادار هم دیگر تیم‌های خنثی در لیگ برتر ایران در دقایق تلف شده مسابقه هستند.

نفتی‌ها بدترین‌های ایران

بدترین تیم وقت‌های تلف شده صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هستند. این دو تیم به ترتیب چهار و سه برابر تیم‌های دیگر در وقت‌های تلف شده باخته‌اند.

صنعت نفت آبادان ۴ دیدار و نفت مسجدسلیمان ۳ دیدار خود را که در دقایق تلف شده مساوی بوده، با باخت عوض کرده‌اند که بیش‌تر از تمام تیم‌های لیگ برتر است.

هیچ تیمی جز این دو تیم در لیگ برتر تاکنون بیش‌تر از یک بازی را دقایق تلف شده واگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.