×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۲ تبیین شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، مقدم بیرانوند ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران در سال گذشته با بیان دغدغه های اصلی مقام عالی بانک ، نقش تک تک همکاران در جهت نیل به اهداف تعیین شده را اساسی خواند.

در جلسه مذکور ضمن تبیین و تشریح اهداف ابلاغی و تاکید بر دستیابی هر چه بهتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود افزود: جذب تخصیص منابع و وصول مطالبات معوق سه وظیفه اصلی تمامی همکاران است و انتظار می رود که  همه همکاران در راه دستیابی به این اهداف همچون گذشته تلاش مضاعف داشته باشند. 

بیرانوند از تمامی رؤسای ادارات امور شعب و شعب مستقل تهران خواست که با تشکیل تیم‌های منسجم بازاریابی، وصول مطالبات و بسیج همه امکانات، اقدامات لازم در خصوص جذب منابع و همچنین وصول مطالبات را به کار گیرند تا بستر لازم برای اعطای تسهیلات با رعایت همه موارد بهداشت اعتباری به صاحبان کسب و کار ایجاد شود.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران وظیفه شرعی و قانونی هریک از مدیران را حفظ و صیانت از بیت المال برشمرد و بر رعایت بهداشت اعتباری و نظارت صحیح بر مصارف تاکید کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعامل گسترده با اقشار مختلف پرداخت و عنوان کرد  وظیفه ذاتی روسا و مسئولان شعب تعامل هرچه بیشتر و ارتباط موثرتر با مشتریان است.

در این جلسه رؤسای ادارات امورشعب و شعب مستقل مسائل و نظرات خود را مطرح کردند و رهنمود های لازم ارائه شد.

گفتنی است درپایان جلسه مقدم بیرانوند ضمن تقدیر از رؤسای برتر ادارات امورشعب  و شعب مستقل، از خدمات و اقدامات ارزنده آقایان حبیبی و جلالی رؤسای پیشین شعبه مستقل فردوسی قدردانی و  لوح بازنشستگی به ایشان اهدا کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.