×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صالحی‌امیری: تلاش ما خروج از روزمره‌گی‌ است

به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی امیری در پایان مجمع کمیته المپیک در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مجمع امروز (یکشنبه) با حضور بیش از ۶٠ نفر حضوری و هشت نفر از طریق مجازی برگزار شد. راهبرد کمیته در این سه سال انسجام وفاق و شفافیت بوده است.

وی در ادامه افزود:مسیر حرکت همه فدراسیون‌ها باید شفافیت حداکثری باشد. رویکرد ما برنامه محوری بود و تلاش کردیم از روزمره‌گی فاصله بگیریم. 

رییس اِن‌.او.سی گفت: از دیگر اقدامات ما تجهیز زیر ساخت آکادمی ملی المپیک بود تا پاسخگوی نیازهای جامعه ورزش باشد. 

صالحی امیری درباره موزه ورزش گفت: بیش از ٢ هزار و ۵٠٠ آثار ارزشمند در موزه جانمایی شد.

وی همچنین درباره پاداش کسانی که مجوز حضور در المپیک را به دست بیاورند خاطرنشان کرد: هر قهرمانی که تا قبل از آغاز بازی‌ها سهمیه المپیک کسب کند در مجموع ٩٠ میلیون تومان پرداخت خواهد شد که ماهیانه پنج میلیون تومان می‌شود.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: نخستین اثر تاریخ شفاهی ورزش فروردین ماه سال آینده رونمایی می شود. یکی از برنامه‌های ما جذب ١۵ قهرمان در کمیته المپیک است که همان برنامه جانشین محوری است.

وی به بیش از یکصد دیدار بین المللی در راستای تقویت دیپلماسی ورزشی اشاره کرد و گفت. به دنبال احیا دیپلماسی فعال ورزشی هستیم.

رییس کمیته المپیک گفت: سال ١۴٠٠ پررویدادترین سال ورزشی پس از انقلاب خواهد بود که ۶ رویداد المپیکی جهانی و آسیایی را داریم. سال آینده کام مردم شیرین خواهد شد.

وی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: سیاست کمیته با فدراسیون فوتبال تعاملی است. فوتبال در رویدادهای مختلف کام ملت را شیرین می‌کند و وظیفه داریم حمایت کنیم. اینکه در مجمع فوتبال باشیم یا نه موضوع جانبی است و بعدا به آن می پردازیم.‌ اگر می‌خواستیم از حضور نماینده فوتبال جلوگیری کنیم تصمیم عکس‌العملی بود و این را به صلاح کمیته ملی المپیک نمی‌دانم. بعد از انتخاب رییس و هیات رییسه فوتبال برای حضور موثر در مجامع فوتبال وارد مذاکره می شویم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.