×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صعود اینتر در شب پرگل سن‌سیرو؛ دربی دلا مادونینا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دیدار برگشت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌شب با دیدار دو تیم اینتر و بنفیکا در ورزشگاه جوزپه ماتزا برگزار شد که شاگردان سیمونه اینزاگی به دلیل برتری دو بر صفر در دیدار رفت شرایط به مراتب بهتری نسبت به بنفیکا داشتند.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه ۱۴ نیکولو بارلا اینتر را پیش انداخت اما در دقیقه ۳۸ اورسنس کار را به تساوی کشید تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ لائوتارو مارتینز بار دیگر اینزاگی و تیمش را جلو انداخت و خواکین کورئا در دقیقه ۷۸ سومین گل را هم ثمر رساند تا هواداران اینتر در این دیدار خانگی به جشن و پایکوبی بپردازند.

در شرایطی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد آنتونیو سیلوا روی ارسال الکس گریمالدو با ضربه سر و به زیبایی دروازه اینتر را باز کرد تا باخت سنگین بنفیکا را تا حدودی کاهش بدهد، در شرایطی که بازی در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد بازهم بنفیکا به گل رسید و این‌بار موسا موفق به گلزنی شد تا دیدار دو تیم در بازی برگشت با تساوی ۳ بر ۳ تمام شود اما با توجه به دیدار رفت این اینتر بود که در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ برنده شد.

با این نتیجه اینتر جواز حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و حالا باید به مصاف رقیب سنتی و قدیمی خود آث‌میلان برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.