×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طاهری: فدراسیون فوتبال در اجرای برنامه‌های خود ناموفق بوده است

«علی اکبر طاهری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره انتخابات ۱۰ اسفندماه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا باید به تیم فعلی مدیریت این فدراسیون برای انتخاب مجدد اعتماد کرد یا خیر، اظهار داشت: مساله این است که باید ببینیم آیا تیم مدیریت فعلی بر اساس برنامه و چیزی که گفته پیش رفته یا خیر. یعنی باید ببینیم که دوستان چه برنامه‌ای داشتند و چه کردند و آیا به اهداف خود رسیده اند؟

وی ادامه داد: این مساله در مورد آن‌هایی که مدعی مدیریت فدراسیون فوتبال هستند نیز صدق می‌کند و باید ببینیم چه برنامه و چه شاخصه‌هایی دارند. باید ببینیم قرار است چطور کار کنند و چطور پشتیبانی شوند؟ این مسائل بسیار مهم است که نباید به سادگی از کنار آن‌ها گذشت.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: در حال حاضر برای اداره باشگاه‌های لیگ برتر ایران، سالانه چیزی حدود هزار میلیارد تومان پول نیاز است. کسی که مدیر یا رئیس فدراسیون فوتبال می شود باید بتواند درآمدزایی کرده و همچنین پول‌هایی را به فوتبال اضافه کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، حواشی گریبان فدراسیون فوتبال را می‌گیرد.

طاهری در پاسخ به این سوال که اگر عضو مجمع فدراسیون فوتبال بود به تیم مدیریتی فعلی رای می داد یا خیر، گفت: همانطور که گفتم باید ببینم برنامه چه بوده اما به نظرم تیم مدیریتی فعلی برنامه هایش را اجرا نکرده است. مساله این است که کسی رئیس فدراسیون شود که هم از کار مدیریت سر در بیاورد و هم فوتبالی باشد که بتواند ریز کاری‌ها را مدیریت کند.

وی در مورد حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه آیا وجود فوتبالی‌ها می‌تواند به اداره فدراسیون کمک کند یا خیر، تاکید کرد: به طور قطع پیش قضاوت کار بسیار دشواری است اما باید همه چیز را مورد بررسی قرار داد. باز هم در این مورد، برنامه و نقشه راه بسیار مهم است. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که شاید من در یک بخش بسیار توانمند باشم اما آیا می‌توانم چندین بخش دیگر را هم کنترل کنم؟ این‌ها مساله مهمی است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت: هم خود کریمی و هم تیم مدیریتش باید بتوانند جزئیات و کلیات را به خوبی مدیریت کنند. مدیریت فدراسیون فوتبال کار بسیار دشواری است و باید با فکر و دلیل و منطق رئیس فدراسیون انتخاب شود. به نظر من یک مدیر فوتبالی و کسی که به ریز مسائل مدیریتی آشنا باشد، می‌تواند به خوبی فدراسیون را اداره کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.