×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عبدالملکی: یک سوم صادرات کل کشور محصولات تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از فرینا، حجت الله عبدالملکی در جریان  سفر ریاست جمهور به استان خراسان جنوبی، در نشست طلایه داران پیشرفت ایران ویژه فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی، با اشاره به حضور رئیس جمهور در تنها منطقه ویژه اقتصادی بخش خصوصی در کشور اظهار داشت: حضور شخص رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که صد در صد توسط بخش خصوصی ایجاد واداره می‌شود، برای فعالان این مجموعه نقطعه عطف ومهمی است.

عبدالملکی با بیان اینکه یک سوم کل صادرات کشور محصولاتی است که در مناطق ویژه اقتصادی تولید می شود افزود: در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، ۷ هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی توانسته است برای یک هزار و ۸۰۰ نفر شغل ایجاد کند گفت: آمادگی داریم تا سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی از جمله منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سرمایه گذاری کنند.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه افتصادی با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در سایت مرزی با توجه به استقبالی که سرمایه گذاران داشتند محدودیت زمین برای واگذاری داریم، اما در سایت مرکزی زمین آماده واگذاری است افزود: پیگیر هستیم تا به سرعت برای افزایش عرضه زمین اقدام کنیم.

عبدالملکی بیان داشت: برنامه جدی برای بهبود کسب وکار در مناطق ویژه اقتصادی داریم تا سرمایه گذاری‌ها به بهترین روش در این نقاط انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.