×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
علی‌نژد: نیازی به ابلاغ نیست؛ قانون برای بازنشسته‌ها روشن است

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی، درباره اعتراض کمیته ملی المپیک به حضور نداشتن در مجمع فدراسیون فوتبال در فیفا و IOC اظهار داشت: اجازه بدهید من وارد این بحث نشوم و اظهار نظری نداشته باشم.

وی درباره ممنوعیت حضور بازنشستگان برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه این مساله به صورت رسمی ابلاغ شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: نیازی به ابلاغ نیست زیرا من قانون را اعلام کردم. قانون هم روشن و برای تمام فدراسیون‌ها است و طبق آن روسای فدراسیون‌ها نمی‌توانند بازنشسته باشند. تمام فدراسیون‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند و در تعریف موقت فدراسیون فوتبال هم به این موضوع اشاره شده است‌. ریاست یک شغل است و نباید رییس، بازنشسته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره زمان معرفی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری بیان داشت:  به زودی سرپرست این فدراسیون منصوب می‌شود. ظرف امروز و فردا(سه شنبه) هم سرپرست فدراسیون پهلوانی و باستانی معرفی خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و معرفی شدن سه سرپرست برای این فدراسیون عنوان کرد: درباره اتومبیلرانی هم منتظر تایید صلاحیت‌ها هستیم. مازیار ناظمی اولین سرپرست بود که برای ریاست ثبت نام کرد. دومین سرپرست هم به دلیل مشکلات شخصی استعفاء داد و در نهایت سومین سرپرست را منصوب کردیم.

علی‌نژاد در پایان درباره صحبت های خود با جعفر سمیعی (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) در حاشیه مجمع فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: بحث خاصی نبود.

وی درباره ملاک انتخاب مربیان، ورزشکاران و مدیران برای حضور در مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: این فدراسیون عمومی است و به همه فدراسیون ها سرویس می دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از ورزشکاران رشته های المپیکی و غیرالمپیکی  خودمان در مجمع این فدراسیون استفاده کنیم. یکی از دارندگان مدال طلای المپیک ۲۰۱۶، زهرا نعمتی به عنوان یکی از ورزشکاران المپین و پاراالمپین انتخاب شدند. حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو که یکی از بهترین سرمربیان ایران است، جواد سلیمی یکی از بهترین داوران کاراته و دو باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس با هواداران ده ها میلیونی خود عضو این مجمع شدند و ترکیب مناسبی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.