×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملیات اجرایی احداث هتل ۵ستاره تامین اجتماعی شهرستان سرعین آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس بهنام جو، استاندار اردبیل در مراسم آغاز عملیات احداث هتل سازمان تامین اجتماعی در سرعین از توجه ویژه دکترسالاری، مدیرعامل این سازمان و تلاشها و پیگیری های افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان و مساعدت مدیر عامل شرکت رفاه گستر و همکاری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در تصویب و اجرای این پروژه تقدیر کرد.
مهندس بهنام جو با بیان اینکه اجرای این هتل باعث رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی احداث هتل ۴ ستاره در شهرستان سرعین را در سال ۹۷ مصوب کرده بود ولی تا به حال به مرحله اجرا در نیامده بود این پروژه ای که امروز شروع می شود مربوط به سال ۹۷ نیست بلکه این پروژه جدید (هتل ۵ ستاره ) است که درسایه عنایت ویژه دکترسالاری، مدیر عامل و همت و تلاش شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان تصویب و امروز عملیات اجرایی آن شروع می شود.
مهندس بهنام جو یادآور شد: مجموع فعالیت های تامین اجتماعی در استان اردبیل امید بخش و نشاط آفرین است.
افشین شیرزاده، مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل در ادامه این مراسم با بیان اینکه عملیات احداث اولین هتل ۵ستاره سازمان تامین اجتماعی در شهر توریستی سرعین اقدام بزرگی است، اظهار داشت: سرمایه گذاری این سازمان در مقوله گردشگری استان اردبیل از آرزوهای دیرینه همکاران، شرکای اجتماعی و مردم منطقه بود که با عنایت ویژه دکترسالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی محقق شد.
شیرزاده افزود : احداث اولین هتل ۵ ستاره سازمان تامین اجتماعی در شهر توریستی سرعین به نوعی هدیه این سازمان به مردم منطقه است .
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل به مشخصات فنی پروژه نیز اشاره و اظهار داشت : هتل ۵ ستاره سازمان تامین اجتماعی در شهرستان سرعین در مساحت تقریبی ۳۴۰۰ مترمربع با تامین منابع اعتبار داخلی این سازمان در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان احداث می شود.
وی افزود: این هتل دارای ۵۵ واحد اقامتی و امکانات مختلف است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.