×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
لزوم به روزرسانی کامل بانک اطلاعات مکانی کشور

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح روز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ با حضور در اداره کل پست استان سیستان وبلوچستان ضمن بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی با  کارکنان هر قسمت دیدار و گفتگو کرد. 
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم به روز رسانی کامل بانک اطلاعات کدپستی  گفت: «شرکت ملی پست دارای بزرگترین بانک اطلاعات مکانی کشور است.»
وی با اشاره بر اهمیت به‌ کارگیری این اطلاعات در بسیاری از فعالیت‌های کشور عنوان داشت: «پروژه ملی جی نف و بانک اطلاعاتی مکانی آن به نهادهای برنامه‌ریز و تصمیم‌گیرنده این امکان را می دهد تا تجزیه و تحلیل دقیقتری از وضعیت اجتماعی، اقتصادی و جمعیتی به انجام رسانند.»
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی و همراهی و همسویی مدیران وکارکنان در اجرای این مهم، شرکت ملی پست را رکن اساسی در پیاده سازی اقتصاد دیجیتال کشور خواند. 
مدیرعامل شرکت ملی پست، نظارت بیشتر براجرای فرایندها، بهبود کیفیت و ارتقای سرعت حمل و جابجایی و توزیع مرسولات همراه با رعایت قوانین و مقررات در قبول مرسوله و خدمات ارسالی از سوی پست را مورد تاکید قرار داد.
لیائی در ادامه با حضور در جمع موزعین وپرسنل بخش اجرا، مشکلات آنها را شنید و پاسخگوی مباحث و سوالات کارکنان شد. 
وی از تمامی فرایندهای عملیاتی و اجرایی بازدید و از کارکنان بخشهای مختلف به ویژه به واسطه مضاعف شدن حجم فعالیتها در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد. 
دیدار با خانواده سه تن از شهدای پست استان سیستان و بلوچستان و حضور در جمع کارکنان به منظور شنیدن پیشنهادات و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این بازدید است که متعاقبا اخبار آن اعلام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.