×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مترو پرند در دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد 

به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی ۲ الی ۳ روز آینده تست گرم متروی پرند که آرزوی دیرینه مردم آن خطه بوده انجام خواهد شد و از آنجا که این پروژه در چند ماه گذشته رشد خوب و پیشرفت قابل توجهی داشته، ظرف دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد که به ساکنان این شهر جدید و شهرهای پیرامون کمک می‌کند.

بذرپاش با بیان این‌که ۴ هزار واحد مسکن مهر از ۱۲ سال قبل باقی مانده، افزود: همزمان با افتتاح متروی پرند، این واحدها به متقاضیان عزیز و مردم شریف آن خطه که ۱۲ سال منتظر دریافت مسکن بودند، تقدیم خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی نوید بهره برداری از ۷مدرسه جدید در شهر پرند را نیز اعلام کرد.

وی یادآور شد: ۱۰ هزار مسکن مهر باقی مانده از سال‌های گذشته در شهر جدید پردیس به اتمام رسید که از این میزان حدود ۵ هزار واحد به مردم واگذار شد.

بذرپاش ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله مراسم بهره‌برداری این ۱۲ هزار مسکن مهر در شهر جدید پردیس ظرف ۲ هفته آینده برگزار خواهد شد اما پیش از آن تحویل به متقاضیان در حال انجام است.

به گفته بذرپاش با توجه به این که مدت زمان ساخت این واحدها ۱۲ سال به طول انجامیده بود و سال‌های سال مسکوت باقی مانده بود، موجب نارضایتی مردم شده بود.

وی اظهار کرد: ما با وجود این که منابعی اعم از آورده متقاضی و تسهیلات بانکی نداشتیم وظیفه خود دانستیم که این کار را به اتمام برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که یک‌هزار و ۸۰۰ مسکن مهر در شهر جدید مهستان هم به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: ۲۴۰ هزار مسکن مهر از گذشته با پیشرفت‌های مختلف باقی مانده بود که امروز با افتخار می‌توان گفت حدود یک‌هزار واحد از این تعداد تحویل مردم داده شده و عزم خود را جزم می کنیم که سایر واحدهای باقی مانده را نیز به مردم تحویل دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.