×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: تجربه و دانش همکاران بازنشسته جزء دارایی های بانک است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری به اتفاق حسین عسکری عضو هیأت مدیره، رضا رفیعا معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، عباس خبازی مدیر کل مرکز حراست و محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان در دیداری که با اعضای کانون بازنشستگان این بانک، صبح امروز بیست و هشتم دیماه داشت، ضمن تقدیر از اعضای هیأت مدیره این کانون، اعلام کرد: افراد این مجموعه خصوصاً شخص آقای نیکخواه همگی اشخاصی شریف، دلسوز و پیگیر هستند و عزم جدی و اراده خلل ناپذیری برای پیگیری امور دارند.
وی افزود: دانش و تجربه اعضای کانون در همه مسایل مشهود است و باید از این دانش برای ارایه طرح ها و برنامه های جدید برای مولد ساختن دارایی همکاران بازنشسته استفاده کنیم و با داشتن طرح های نوآورانه و راهکارهای اجرایی، وضعیت معیشتی همکاران بازنشسته را بهبود بخشیده و موجبات آرامش خاطر آنان و خانواده های محترمشان را فراهم نماییم.
دکتر مهری بیان داشت: باید فرهنگ سازی شود تا تکریم بازنشستگان و تجلیل از خدمات شایسته آنان در اولویت قرار گرفته  و در همه سازمان ها نهادینه شود چراکه آنچه امروز به ما رسیده ارمغان سی سال تلاش و زحمت بازنشستگان گرانقدر است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تأکید کرد: هزینه های معیشتی در دوران بازنشستگی افزایش می یابد و در این دوران بازنشستگان گرامی نیاز به حمایت بیشتری دارند و قانون هم ظرفیت های زیادی برای مساعدت به بازنشستگان دارد که باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد.
دکتر مهری با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران بازنشسته ای که بر اثر  بیماری منحوس کوید۱۹ فوت کردند، اظهار داشت: باید از همه فرصت های موجود در حمایت از همکاران شاغل و بازنشسته استفاده کنیم و مشکلات و دغدغه های آنان را مشکل خود بدانیم و از نقطه نظرات و دیدگاه های ارزشمندی که مبتنی بر تجربه و دانش است، برای بهبود عملکرد بانک بهره ببریم.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک نیز که در این دیدار حضور داشت، عنوان داشت: اعتقاد داریم که هر چه بکاریم درو می کنیم و تکریم بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند بانک و توجه به نیازها و درخواست های آنان وظیفه ای است که بر عهده همه ما قرار دارد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه ظرفیت خوبی در کانون بازنشستگان برای توسعه ارایه خدمات به پیشکسوتان بانک وجود دارد و درصدد هستیم که با همفکری و مشارکت کانون بازنشستگان و معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک، خدمات با کیفیت تری را ارایه نموده و با اجرای ایده های قابل اجرا در راستای بهبود وضعیت معیشتی و حفظ منزلت این عزیزان گام های مؤثری برداریم.
 در خلال این نشست، محمد رضا نیکخواه به نمایندگی از سایر اعضای هیأت مدیره این کانون گزارشی از مجموع اقدامات، مشکلات و برنامه های آتی را ارایه نمود و سایر اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و تصمیماتی نیز برای حل مشکلات بازنشستگان اتخاذ گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.