×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳
مدیرعامل پیکان: تیم را در نیم فصل تقویت می‌کنیم/ هنوز درهای مذاکره برای واسعی باز است

به گزارش ایسنا، اکبر  محمدی مدیر عامل باشگاه پیکان پی از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود و به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. با توجه به هزینه ای که کرده بودیم راضی هستم اما می‌توانستیم بهتر کار کنیم. ما در مسابقات زیادی موقعیت از دست دادیم در این بازی هم می‌توانستیم بهتر باشیم. بازیکنانمان جوان هستند و با توجه به شرایط خوب کار کردیم. امیدواریم بازیکنان مورد نظر آقای تارتار را در نیم فصل جذب کنیم.

وی در ادامه گفت: در نیم فصل سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم، ما یک برنامه سه ساله داریم و امیدواریم در سال های آینده سهمیه هم بگیریم. با آقای تارتار برنامه سه ساله داریم و با حضور ایشان می‌توانیم به روزهای بهتری فکر کنیم. حدود ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان هم پرداخت شده است.

او در ادامه در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: چهار گزینه برای ریاست فدراسیون مطرح شده و چالش های زیادی پیش روی این افراد است از جمله تیم ملی، مشکلات مالی فدراسیون و مسائلی که باید با فیفا حل شود. امیدوارم هر کسی انتخاب شد بقیه کمک کنند تا موفق شود. امروزه همه باید تلاش کنند تا فوتبال کشور پیشرفت کند. تیم های ما از لحاظ مالی و ساختاری وضعیت خوبی ندارند که امیدواریم وضع بهتر شود.

او در پایان  در خصوص سعید واسعی گفت: بحثی با این پرونده نداریم و با رایی که فدراسیون داده وضعیت مشخص است و منتظر حکم کمیته استیناف هستیم. متاسفیم چون سعید واسعی یک بازیکن آینده دار بود اما هنوز درهای مذاکره برای او باز است. این بدترین راهی بود که او و مدیر برنامه هایش پیش گرفتند. اگر برنامه ای که داشتیم اجرا می‌شد هم ما ضرر نمی‌کردیم هم سعید واسعی.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.