×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معارفه سرپرست اداره کل پست استان کرمان

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، صبح یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضورسعید شریف‌زاده عضو هیئت مدیره، سعید مقیمی نژاد به عنوان سرپرست اداره کل پست کرمان معرفی و از زحمات مهدی جعفری مدیرکل پیشین این استان تقدیر شد.

شریف زاده در این مراسم بر انتخاب مدیران شبکه پستی براساس شایستگی افراد تاکید کرد و گفت:  «برای توسعه زیرساخت‌های شبکه پستی باید در راستای افزایش سطح ترافیک و درآمد در کنار ارتقای کیفیت عملیات پستی گام برداریم.»
وی با اشاره به ابلاغ ساختار سازمانی شرکت ملی پست در بخش های اجرایی بر بکارگیری کارکنان با توجه به تخصص و تجربه در جایگاه مناسب آنها تاکید کرد.
 
این عضو هیئت مدیره به همدلی وهمکاری بین کارکنان مجموعه پستی اشاره کرد و گفت:  «سرمایه اصلی پست نیروی انسانی است ومدیران برای رسیدن به اهداف عالی سازمان باید توجهی ویژه به بهبود ارتباطات درون سازمانی داشته باشند.»

شریف زاده به ارتقای معیشت ورفاه کارکنان شبکه تاکید کرد و افزود: «در این زمینه اقداماتی انجام شده؛ از جمله راه اندازی شرکت تعاونی های مسکن کارکنان که با توکل به خدای متعال در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این خصوص باشیم.»

وی با تاکید بر اینکه شرکت ملی پست یک بنگاه اقتصادی است بیان داشت: «در راستای توسعه کسب و کار شرکت باید با برنامه ریزی مدون به دنبال جذب بازارهایی باشیم که در ابتدا ارتقای مجموعه و در ادامه سربلندی کارکنان را به دنبال داشته باشد.»

در ادامه با حکم مدیرعامل شرکت ملی پست، سعید مقیمی نژاد به عنوان سرپرست اداره کل پست کرمان معرفی و از زحمات مهدی جعفری مدیرکل پیشین این استان تقدیر شد. 

بازدید از بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان و گفتگوی چهره به چهره با کارکنان از دیگر برنامه‌های شریف‌زاده در پست استان کرمان بود.

دیدار عضو هیئت مدیره با خانواده شهدای تروریستی کرمان

سعید شریف زاده در جریان سفر به کرمان به نمایندگی از کارکنان شبکه پستی کشور با خانواده سلطانی نژاد که در حادثه تروریستی۱۳دی ماه، ۹نفر از اعضاء آن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند دیدار کرد.

وی دراین دیدار بیان داشت: این عزیزان که بار سفر بستند از سربازان حاج قاسم بودند و اجر اخروی وهمنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شامل حال این شهدای گرانقدر است.

حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شهدا به ویژه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» از دیگر برنامه های شریف زاده در سفر به استان کرمان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.