×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
موضوع صندوق‌های بازنشستگی در اولویت مجلس و دولت

به گزارش تجارت گردان به نقل از خانه ملت، سید کاظم موسوی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: این روز‌ها شاهد پایان یافتن بررسی برنامه هفتم هستیم، اما موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان، تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی مورد غفلت قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس یازدهم تصریح کرد: این افراد به دنبال امنیت شغلی خود بوده و باید برای خانواده هایشان امکاناتی را فراهم کنند، لذا نباید اجازه دهیم آن‌ها مظلوم واقع شوند. همچنین ایثارگران در روز‌های سخت جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند، اما روز‌های سختی را سپری می‌کنند، لذا مسئله توجه به ایثارگران نیز در برنامه هفتم مغفول مانده است.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بار‌ها توضیح داده ام که قطعا موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران در اولویت اول مجلس و دولت قرار دارد؛ از طرفی برای این موضوع با آقای رئیس جمهور صحبت کردم و روز گذشته که توفیق حضور در صحن را نداشتم تا پاسی از شب پیگیر تنظیم بحث مربوط به صندوق‌ها بودیم و حتما نتیجه آن امروز یا فردا به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه دارد: روز اول نیز گفته شد این موضوع نیاز به کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس دارد، دو قوه نیز اراده شان بر این است که حتما مشکل این دو قشر عزیز را برطرف کنند؛ البته وقتی صحبت از صندوق‌ها و بحث تامین اجتماعی می‌شود، مسئله کارگران نیز در میان است، لذا حتما این موضوع حل و فصل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.