×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۴ خرداد , ۱۴۰۳
میناوند: پرسپولیس با تقویت و حفظ کادر فنی قهرمان آسیا می‌شود

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مجموع با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت پرسپولیسی‌ها فراتر از حد تصور ظاهر شدند. خیلی از بازیکنان از جمع تیم جدا شدند و سه بازیکن محروم بودند. با این حال با وجود اینکه پرسپولیس شایسته قهرمانی بود به نایب قهرمانی رسید. به طور حتم قهرمانی در غرب آسیا هم اتفاق کوچکی نبود و به تمام نفرات و کادر فنی تبریک می‌گویم.

وی افزود: اگر به سه ماه قبل توجه کنیم متوجه می‌شوید که چه اتفاقاتی رخ داد. خیلی از مسابقات تیم پرسپولیس به تعویق افتاد که اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد شاید تیم با آمادگی بهتری عازم دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیگر لیگ قهرمانان تمام شده و تیم از امروز برای لیگ برتر و کسب پنجمین قهرمانی متوالی تلاش می‌کند. به طور حتم با حفظ این کادر فنی و تقویت تیم در سال بعد در لیگ قهرمانان می‌توانیم این نایب قهرمانی را به قهرمانی تبدیل کنیم.

میناوند در مورد انتقاد یحیی گل‌محمدی از جدایی بشار رسن اضافه کرد: بشار برای تیم زحمات زیادی کشید و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. متاسفانه مدیریت قبلی باشگاه اتفاقاتی را رقم زد که نمی‌دانم نامش را چه چیزی بگذارم اما آن اتفاقات لطمه‌های زیادی به تیم زد.

وی تصریح کرد: تعجب من از اظهارات یکی از اعضای هیات مدیره بعد از جدایی رسن بود که ای کاش آن فرد این حرف ها را نمی‌زد. آن فرد گفت که پرسپولیس از رفتن بشار رسن ۳۸۰ هزار دلار سود کرد. مگر غیر از این بود که این پول دستمزد خود بازیکن بود؟ مثل این است که کارخانه‌ای را بسوزانید و بگویید زمینش ارزشمند است. این اظهارات غیر منطقی بود.

میناوند اضافه کرد: چرا بازیکنان و نفراتی که برای تیم زحمت کشیدند را رو به روی هواداران می‌گذارید؟ اول با علیرضا بیرانوند این کار را کردید. بعد با علی علیپور و شجاع خلیل زاده و حالا با بشار رسن. واقعا مدیریت قبلی صدمات زیادی به باشگاه وارد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه ضمن انتقاد از اینکه پرسپولیس قبل از شهرآورد باید ابتدا دیدارهای معوقه‌اش را انجام دهد، گفت: متاسفانه برخی قوانین درست اجرا نمی‌شود و به پرسپولیس که می‌رسند قانون جدید درست می‌کنند. اما این کارها نمی‌تواند جلوی موفقیت تیم را بگیرد.

میناوند در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت: من در سایر تیم‌ها نقطه قوت خاصی ندیدم. کار سخت است اما پرسپولیس هنوز هم از نظر فنی نسبت به سایر تیم‌ها برتری دارد و امسال هم قهرمانی پنجم را رقم خواهد زد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.