×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نشست بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پست عصر روز گذشته ۱ آذر ۱۴۰۱ با حضور محمود لیالی، سردار توکلی معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله، سرهنگ تیموری فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات تهران بزرگ ، شریف زاده و چمن زاد اعضای هیأت مدیره ، تفرشی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مشاورین و تعدادی از مدیران ستادی و اجرایی ، فرمانده و معاونان حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه سراسرکشور به صورت حضوری و برخط برگزار شد. 
 مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن تبریک هفته بسیج به تمام همکاران گفت: «برای رسیدن به تراز انقلابی با توجه به شرایط موجود باید به تفکر و بینش بسیجی بودن توجه بیشتری شود.»
معاون وزیر ارتباطات ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در شرکت ملی پست و همچنین همکاران گفت : بسیج صرفاً یک سازمان نظامی نیست ، بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی کشور ، به همین منظور به زودی تفاهم نامه ای با سازمان بسیج مستضعفین کشور به منظور استفاده از ظرفیت های موجود دوطرف در جهت کمک و خدمت رسانی بهتر برای مردم منعقد خواهد شد.
سردار توکلی ضمن اشاره به نقش پست در دوران دفاع مقدس و جابه جای نامه هایی که خانواده رزمندگان، دوستان، محصلان، دانشجویان و یا سایر طیف های جامعه برای رزمندگان ارسال می کردند گفت: نقش پست در دوران دفاع مقدس بسیار با اهیمت و ماندگار بوده ولی کمتر به آن پرداخته شده است.
وی در ادامه ضمن اشاره  به سخنان امیرمؤمنان(ع) درباره شیطان و پیروان شیطان در خطبه ۷ نهج ‏البلاغه گفت : یقیناً شیطان بر کسانى که ایمان آورده‏اند وهمواره بر پروردگارشان توکل مى ‏کنند، تسلّطى ندارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت : بدون تردید در شرایط حساس کنونی که کشور در معرض انواع تهدیدات، تحریم ها و نفوذ جریان های معاند است بسیجیان مخلص و بی ادعا آماده صیانت و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب هستند.
سرهنگ تیموری ضمن اشاره به برخی وظایف عمومی و تخصصی بسیجیان در ادارات از تلاش های همکاران بسیج شرکت ملی پست قدردانی کرد .
فرمانده بسیج ادارات تهران نیز با اشاره به رتبه برتر مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات  گفت : همکاران بسیجی باید از لحاظ اخلاق فردی و اداری در بین همکاران الگو باشند.
در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ، از حضور بسیجیان شرکت پست با توجه به حجم کاری بالا در صحنه‌های مختلف تشکر کرد . 
در پایان این مراسم فرمانده بسیج ادارات تهران با اهدای لوح از تلاش های مدیرعامل و همکاران بسیجی شرکت ملی پست تقدیر و احکام معاونین شورا و فرماندهان پایگاه ها به آنها اعطا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.