×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نمایشگاه شهر هوشمند آغاز به کار کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، دومین نمایشگاه شهر هوشمند با حضور بانک مسکن برگزار شد. در این نمایشگاه غرفه هایی از شرکت های دانش بنیان، صندوق شکوفایی و نوآوری، مدیران شهری سراسر کشور حضور داشتند.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افتتاح شد.

جمالی نژاد به همراه رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هچنین رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور در جریان بازدید از برخی غرفه ها، از غرفه بانک مسکن نیز بازدید کردند.

در حاشیه این نمایشگاه جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه شهرداری ها و دهیاری ها در چند سال اخیر در جهت هوشمندسازی فرایند حرکت کرده اند گفت: با ابزارهای قرن ۲۰ نمی توان شهرها را در قرن ۲۱ مدیریت کرد.

همچنین در این بازدید شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور مهمترین سامانه های الکترونیکی در حوزه شهری را تشریح کرد و گفت: در راستای هوشمندسازی شهرها تا کنون ۱۷ سامانه مدیریت شهری در وزارت کشور راه اندازی شده است.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز بر لزوم هوشمندسازی شهرها تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در این زمینه پیشرفت های خوبی صورت گرفته است.

این نمایشگاه تا روز هفتم بهمن ماه ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.