×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نوکیا ۶۶۰۰؛ سوپر استار بازنشسته! + فیلم

اگر باور نمی‌کنید که این گوشی‌ها روزی انقلابی محسوب می‌شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی قبلی ما یعنی «سونی اریکسون P800؛ مازراتی دنیای گوشی‌ها!» را همین الان تماشا کنید.

نوکیا ۶۶۰۰ که در سال ۲۰۰۳ معرفی شد در زمان عرضه پیشرفته‌ترین محصول کل تاریخ نوکیا محسوب می‌شد. در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی بالا نوکیا ۶۶۰۰ به‌عنوان تلفیقی از کامپیوتر، دوربین عکاسی، ساعت، ماشین‌حساب و گجت‌های مختلف تصویر شده است. این محصول فوق پیشرفته به صفحه‌نمایش ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۷۶ در ۲۰۸ پیکسل، پردازنده‌ی ۱۰۴ مگاهرتزی، دوربین عکاسی VGA، تنها ۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی، امکان افزایش حافظه با کارت MMC، بلوتوث، درگاه مادون قرمز و سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰ مجهز بود.

شاید این مشخصات به نظر بسیار ضعیف باشد ولی برای روزگاری که اوج استفاده‌ی بسیاری از ما از گوشی موبایل رد و بدل کردن بلوتوث در مترو یا نصب کردن اپلیکیشن ماسکیتو برای دور کردن پشه‌ها بود کاملا کفایت می‌کرد.

نوکیا ۶۶۰۰ برای نوکیا یک موفقیت تجاری بود و به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ نوکیا تبدیل شد. این گوشی در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. ۶۶۰۰ علی‌رغم هیکل چاق و بدقواره‌ای که بی‌شباهت به یک قالب صابون نبود، زمانی که در اوج بود همانند یک سوپر استار می‌درخشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.