×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هدیه بانک سامان به شرکت‌کنندگان در نظرسنجی این بانک

به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با هدف کشف نیازهای کاربران سایت خود و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای این سایت، اقدام به انتشار یک نظرسنجی در این خصوص کرده است.
ازاین‌رو، بانک سامان از تمامی مشتریان خود دعوت می‌کند تا ضمن شرکت در این نظرسنجی، شانس خود را برای برنده شدن جوایز نقدی این قرعه‌کشی امتحان کنند.
مشتریان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی به سایت بانک سامان (https://sb24.ir/portal/home/?286379/)به نشانی www.sb24.ir مراجعه کنند.

  1. علی اکبراخلاقی

    باسلام و صلوات برمحمد و آل محمد…. بنده از آبان ۹۹ در بانک سامان حساب باز کردم بخاطر کارم و راضی هستم از نحوه بانکداری چون هیچ وقت نشد در مراجعه به شعبه دچارمشکل بشم و مسؤلینی که در شعبه چهارراه پاسداران خ دولت هستن واقعا رسیدگی خوب و رضایتمندی دارن من کارتم کمی مشکل داشت موقع استفاده از دستگاه پز سریع رئیس شعبه بلند شد برایم تمام مراحل تعویض کارت را انجام داد و خانم محترمی که میز خدمتشان کنار میز جناب رئیس بود هم تمام مراحل صدور کارت انجام دادن من از بزرگوار مسؤل باجه ۵ این شعبه هم ممنونم خیلی صبور و دلسوز کار انجام میدم و مورد دیگر اینکه نرم افزار جامع و کامل موبایلت واقعا واقعا طراح این نرم افزار ضمن اینکه از رنگ فیروزه ای جالب در ضمینه و تم این نرم افزار استفاده کرده با تشخیص و تدبیر خیلی جالب هرآنچه نیازمندی یک مشتری برای انجام امور بانکی و سایر خدمات را در این نرم افزار طراحی کرده و هیچی کم نداره و به روز هست و جامع من به عنوان تازه مشتری افتتاح حساب در بانک سامان خیلی نظام بانکداری را قدرتمند مشتری مدار و سالم کامل میبینم و در مواجهه با افراد خانواده و فامیل حتی به همین سراحت تبلیغ واقعی از این سیستم را میکنم و با این نظر تونستم فضایی پیداکنم که حرف دلم را بزنم واقعا از خدمت خوب و حس انسان دوستانه همه راضی و خشنود می‌شوند ممنون از کل سلسه مراتب بانک سامان در کل کشور… علی اکبراخلاقی… اهل خراسان رضوی شهرستان تربت حیدریه.. مقیم فعلی تهران…

  2. محسن محجوب گشت رودخانی

    بانک سامان موفق در بانکداری الکترونیکی تنوع در انواع سپرده گذاری و اعتبارات و بسیار راحتتر از باکهای دولتی وام و اعتبارات میده.در کل نظرم مثبتع.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.