×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همدلی که در سایه اربعین بوجود آمده به شرکت منتقل شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت؛ شامگاه سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان به اتفاق هیأت همراه با حضور در پایانه مرزی شلمچه از روند اجرایی موکب بازدید و در محیطی صمیمی با کارگران و کارکنان اجرایی موکب فولاد اکسین خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که کارگران تحت قرارداد پروژه‌ای حضور داشتند، کارگران ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر عامل به بیان موضوعات و مشکلات خود پرداختند و در ادامه مدیر عامل شرکت دستورات اجرایی موضوعات مطروحه را ابلاغ نمود.

در ادامه جلسه‌ای دیگر با حضور اعضاء کمیته اجرایی موکب برپا شد، علی محمدی مدیر عامل شرکت طی سخنانی بیان کرد؛ همدلی که در سایه اربعین بوجود آمده را به شرکت نیز منتقل شود تا در نتیجه آن فولاد اکسین خوزستان در رتبه اول صنعت فولاد کشور بدرخشد.

وی افزود؛ در بحث خدمت رسانی نباید به خدمات اربعین بسنده نمود و باید در سایر نقاط استان همچون تولید و ارسال ورق های ساخت پل عنافچه پیش قدم باشیم و خدمت نماییم.

علی محمدی در ادامه بیان کرد ؛ خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) توفیقی است که خداوند متعال نصیب بندگان با اخلاص خود می نماید، لذا حضور شما عزیزان در موکب این شرکت در مرز شلمچه که مشهد شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده، بزرگترین و زیباترین هدیه خداوند می باشد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطر نشان کرد؛ قدر این فرصت را باید بدانیم، چرا که معلوم نیست سال دیگر این فرصت به ما داده شود. وی در پایان با ذکر صلوات سخنان خود را خاتمه داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.