×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
همه جذابیت‌های پی‌اس‌جی برای «مسی»؛ چشمک پاریس به لئو

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، مسی پس از آنکه در تابستان سال جاری نتوانست با استفاده از بند موجود در قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد از نیوکمپ برود، مجبور شد تا دست کم تا تابستان سال آتی یعنی زمان پایان قرارداد فعلی وی با بارسلونا، آبی اناری‌ها را همراهی کند.

حالا، از «نیمار» گرفته تا «ناصر الخلیفی» رییس پی‌اس‌جی، همه و همه در صدد اغوای جادوگر آلبی سلسته هستند تا وی را به پاریس بکشانند.

اما پاریسی‌ها چه چیزهایی برای وسوسه مسی در چنته دارند؟

یک قرارداد پر و پیمان

پی‌اس‌جی یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های جهان است که بازیکنانی همچون «نیمار»، «کیلور ناواس»، «کیلین امباپه» و «مائورو ایکاردی» را با قراردادهای کلان به خدمت گرفته است.

پاریسی‌ها همین حالا هم می‌توانند دستمزد دریافتی فعلی مسی را در بارسا، به وی پرداخت کنند اما با فروش یکی دو بازیکن و کسب میزان قابل توجهی پول، شرایطشان برای جذب مرد آرژانتینی بهتر خواهد شد.

تجارت گردان | همه جذابیت‌های پی‌اس‌جی برای «مسی»؛ چشمک پاریس به لئو

پروژه ورزشی

فتح لیگ قهرمانان اروپا همچنان عمده هدف پی‌اس‌جی است و مسی می‌تواند تفاوت را برای این تیم رقم بزند. مرد ۳۳ ساله آرژانتینی در صورت فتح لیگ قهرمانان در پاریس می‌تواند تاریخ‌ساز شود؛ علاوه بر این، مسی به شخصه می‌تواند بعد از پنج سال دوری از جام این تورنمنت، دوباره با آن تجدید دیدار کند.

تیمی پرستاره

اضافه شدن به تیمی که همین حالا نیمار، امباپه، ایکاردی، کیلور، آنخل دی‌ماریا، مارکو وراتی، مارکینیوش، رافینیا آلکانترا و لئاندرو پاردس را در اختیار دارد، به خودی خود می‌تواند جذاب باشد.

تجارت گردان | همه جذابیت‌های پی‌اس‌جی برای «مسی»؛ چشمک پاریس به لئو

چهره‌های آشنا

مسی در حال حاضر چند چهره را در پی‌اس‌جی می‌شناسد؛ او دوست صمیمی نیمار بوده و در تیم ملی آرژانتین هم با دی ماریا و پاردس هم تیمی است. علاوه بر این، در وجود کیلور، رافینیا و مارکینیوش نیز خون آمریکای جنوبی جریان دارد.

کیفیت زندگی

بارسلون شاید یکی از بهترین شهرهای اروپا باشد اما پاریس پایتختی است که به هیچ کجا شباهت نداشته و تمام پیش‌نیازها را برای میزبانی از مسی و خانواده‌اش در اختیار دارد.

تجارت گردان | همه جذابیت‌های پی‌اس‌جی برای «مسی»؛ چشمک پاریس به لئو

لوشامپیونه

باتوجه به اینکه پی‌اس‌جی قدرت برتر و سلطه‌گر در لیگ یک فرانسه محسوب می‌شود، این تیم می‌تواند با حضور مسی تنها روی موفقیت در لیگ قهرمانان تمرکز کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.