×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
واکسن کرونا به مقدار کافی وارد می‌شود

به گزارش تجارت گردان ، دکتر بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و پیوند اعضا بیمارستان امام رضا ع تبریز در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت های دولت در مقابله با کرونا، واکسیناسیون است که خوشبختانه همه دستگاه ها و مردم در این زمینه پای کارند و استقبال مردم خوب است.

وی گفت: در بازدیدی که از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تبریز داشتم تلاش همگانی برای ریشه کنی این بیماری را مشاهده کردم و مردم و مسوولان، همانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند.

عین اللهی ابراز امیدواری کرد تا دهه فجر امسال، طرح واکسیناسیون عمومی پایان پذیرد.

وی همچنین بر رعایت نکات بهداشتی و دوری از تجمعات تاکید کرد و گفت: مردم باید دقت کنند کرونا نگیرند چرا که این عوارض بعد از کروناست که منجربه مرگ و میر می شود و تجهیزات و امکانات هر چقدر هم که بیشتر باشد باز نمی توان کاری کرد.

وی به امکانات و تجهیزات و اساتید و پرسنل مجرب مستقر در بیمارستان امام رضا ع تبریز اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از این امکانات و استقبال مردم از واکسیناسیون، تا  دو سه روز آینده، تبریز از پیک عوارض کرونا عبور می کند و مرگ و میر کاهش می یابد.

وزیر بهداشت در جریان سفر یک روزه خود به تبریز و آذربایجان‌شرقی، از مراکز درمانی تبریز و سراب، مجتمع خوابگاهی و مراکز واکسیناسیون بازدید کرد و در ادامه با امام جمعه تبریز و هیات رییسه علوم پزشکی این شهر دیدار می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.