×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: حضور پست بانک ایران در روستاها برای رونق کسب و کار مثال زدنی است

مرتضوی در گفت و گو با روزنامه یاران امروز اظهار کرد: در سال جاری پست بانک ایران در صدها روستا شعبه و باجه بانکی روستایی برای رفاه مردم به بهره‌برداری رساند که نشانه همت والای دولت و پست بانک ایران دارد.
مرتضوی یادآور شد: ۷۶ طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۳٫۲۹۰٫۹۹۵ میلیون ریال در هفته دولت در ۲۲ استان کشور با ایجاد شغل برای ۱۰۸۱ نفر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری رسید و پست بانک ایران نشان داد در آینده طرح‌های بیشتری را برای روستاها در برنامه دارد.
 وزیر کار تصریح کرد: تاکنون ۵۴ باجه بانکی روستایی با هدف اشتغال زایی برای ۱۰۵ نفر در ۱۹ استان، بهره‌برداری از ۲۱ پروژه تولیدی صنعتی و خدماتی در ۱۱ استان با ایجاد اشتغال برای ۹۷۱ نفر و آغاز به کار شعبه خواف در استان خراسان رضوی با ایجاد اشتغال برای ۵ نفر بخشی از این پروژه ها بوده است‌.
 مرتضوی اضافه کرد: اهداف پست بانک ایران بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار و روستایی است.
 وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه توسعه روستایی به تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس روستاییان منجر می‌شود و به توسعه بیشتر اقتصاد روستا کمک کرده‌ایم، اضافه کرد: هر خدمتی که در روستاها صورت بگیرد باعث شکوفایی کشاورزی دامپروری باغداری و صادرات محصولات به شهرهاست که این برنامه در دولت سیزدهم در حال اجراست و نمونه آن را خدماتی که پست بانک ایران در روستا و مناطق محروم انجام داده است می‌بینیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.