×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاسخگویی هدفمند، اولویت بانک مسکن است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط میان مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، امسال نیز همچون سال های گذشته، مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای ۱۲ الی ۲۰ بهمن ماه به سوالات گوناگون مردم پاسخ دادند.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، مسعود ایزدی مدیر امور شعب شرق کشور، پرویز نجفیان مدیر امور شعب غرب کشور، علی کشاورز مدیر امور شعب تهران، ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، رضا صادقی اقدم رییس اداره کل بازاریابی، مهدی احمدی معاون مدیریت امور منطقه غرب کشور با حضور در این مرکز، پاسخگوی مهم‌ترین سوالات و دغدغه های مشتریان بانک مسکن بودند.

در همین خصوص و در حاشیه اجرای این برنامه، سیدمحسن فاضلیان اظهار داشت: در نظام اسلامی تنها شانی که مدیران می‌توانند به لحاظ دنیایی و با انگیزه‌های معنوی و آخرتی در نظر داشته باشند، گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به آنان است.

وی افزود: امیدوارم که با نگاه حل مساله و نه رویکرد شعاری، این اتفاق در بدنه مدیریتی کشور بیفتد تا حل مشکلات مردم در چارچوب ضوابط و قوانین صورت گیرد؛ چرا که اگر این امر در کشور و به ویژه در نظام بانکی تبدیل به یک پویش و حرکت همگانی شود، نتایج مثبتی را شاهد خواهیم بود.

فاضلیان ادامه داد: طی چند تماس تلفنی که توفیق صحبت با مردم را داشتم، مشخص است که مشکلات به راحتی قابل حل است و استعداد بانک مسکن و نظام بانکی کشور این قابلیت را دارد.

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی خاطرنشان کرد: عمده سوالات مشتریان، در خصوص انواع تسهیلات بانک مسکن و عموماً در حوزه سقف تسهیلات خرید و ساخت، انواع سپرده‌های بانک مسکن و یا مشکلات در بازپرداخت تسهیلات است.

فاضلیان در خصوص دیگر پرسش های مشتریان گفت: درباره بازپرداخت تسهیلات روستایی تقاضایی مطرح شده بود تا به صورت دوره‌ای یا فصلی تسهیلات پرداخت شود؛ در حوزه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، نیز سوالاتی وجود داشت که بنا شد پیگیری صورت گیرد؛ همچنین برخی از مشتریان سوالاتی درباره اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن و بازفروش آن در بازار سرمایه داشتند که همه آن‌ها را در حد توان پاسخگو بودیم.

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با اشاره به برنامه بانک برای افزایش پاسخگویی اظهار داشت: بخش روابط عمومی بانک باید این کار را در حوزه سیاستگذاری، تاکتیک و ابزاری پیگیری کند. به عنوان مثال، هر اقدام و روندی که منجر به ایجاد تعامل و پاسخگویی دوسویه با مردم از متصدی شعبه تا بالاترین مقام‌های مسوول بانک شود، باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید مشکلات مردم به صورت هدفمند بررسی و در اسرع وقت پاسخ‌ها به مشتری ارایه شود. این امر، سیاست ما در مجموعه روابط عمومی خواهد بود.

فاضلیان در پایان خطاب به کارکنان صف و ستاد گفت: کارکنان مشتریان را بیشتر با محصولات و خدمات‌ بانک مسکن آشنا کنند و دسترسی عامه مردم به انواع محصولات سپرده‌ای به شکل کامل‌تری برای مردم روشن شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم که در آینده نزدیک، تاثیر این ارتباط مستمر و تعامل دو سویه با عموم مردم، منجر به ارتقا و رشد نظام بانکی کشور شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.