×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پتروشیمی ایلام حمایت و تقویت شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با بیان اینکه در قالب گردش علمی جمعی از پاسداران سپاه استان با عنوان «راهیان پیشرفت » از نزدیک شاهد تلاش شبانه‌روزی متخصصان و مهندسان استان بودند افزود:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این مرکز راهبردی علمی و تولیدی اکثر متخصصان بومی استان ایلام هستند .
وی ادامه داد: رشد علمی مهندسان صنعت پتروشیمی در ایلام نشان‌دهنده این مهم می‌باشد که در‌ کنار صنعت، تخصص و علم وارد استان شده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمدی افزود: اشتغال پایدار، تولید مستمر و رشد علمی متخصصان این دیار مقدس اصلی‌ترین نمود تکیه بر توان داخلی در‌ کشور بوده است.
وی خودکفایی و فتح بازارهای جهانی را چشم‌انداز پیش‌روی این مجتمع دانست و بیان داشت:تخصص و‌ دانش در کنار ایمان می‌تواند به کارهای بزرگ مانند پیشرفت علمی کشور در صنعت هوا فضا ختم شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با تاکید بر این مهم که نباید به شرایط موجود راضی باشیم ادامه داد:پتروشیمی ایلام با نگاه به تولید بیشتر باید به مرکز علمی و دانشگاهی و در زمره اولین‌های جهان در صنعت پتروشیمی تبدیل شود.
حجت‌الاسلام علی‌محمدی بیان داشت:عظمت بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی غرب کشور مدیون و مرهون جانفشانی شهدای دوران دفاع مقدس است.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام و مرحوم مهندس بیگی چهره ماندگار صنعت پتروشیمی ، ارائه گزارشی از روند تولید توسط کارشناسان مجتمع و بازدید از واحدهای شیرین‌سازی، الفین، و بسته‌بندی محصول از دیگر برنامه‌های جانبی راهیان پیشرفت پاسداران سپاه استان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.