×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پولدارترین ایرانی ها

به طور کل وجود ذخایر نفت زیاد در ایران سبب شهرت زیاد آن شده است.ذخایر نفت تا حدی است که یکی از اصلی‌ترین راه‌های درامد کشور ایران فروش نفت محسوب می‌شود. اشاره به این موضوع به این دلیل بود که بدانید با وجود ثروت زیادی که در فروش نفت وجود دارد، شغل ثروتمندان ایران فروش نفت نیست! در حقیقت ثروتمند ترین افراد ایران، افراد کارآفرین هستند. این اشخاص با کارآفرینی علاوه بر کسب ثروت زیاد توانسته‌اند برای عده‌ای از مردم هم اشتغال زایی کنند. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد ثروتمندترین افراد ایران و شغل آن‌ها می‌پردازیم. برای آگاهی بیشتر در این مورد تا پایان با ما همراه باشید. در ادامه به اسامی ثروتمندان ایران به ترتیب می پردازیم.

فرزاد وجیهی

تجارت گردان | پولدارترین ایرانی ها

فرزاد وجیهی جوان ایرانی ساکن لندن در جایگاه ثروتمندترین جوان ایرانی جای گرفته است،جوانی بادانش و بینش معاملاتی فوق‌العاده درزمینهٔ معاملات و بااستعدادی شگرف در پیش‌بینی موقعیت‌ها.فرزاد وجیهی متولد تهران. بزرگ‌شده اهواز. متولد آبان ۱۳۶۷ و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است.به گفته خودش به غیرممکن‌ها علاقه‌مند‌است و تلاش می‌کندآن‌ها را ممکن کند.آن‌قدر هدف‌هایش را دنبال می‌کند تا به سرانجام برسد.وجیهی شرکت و املاک زیادی دارد که در کشورهای مختلف پراکنده هستند وی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، بلکه در میان ثروتمند ترین های دنیا نیز جای گرفته است.وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدرهای جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.

پیر امیدیار

تجارت گردان | پولدارترین ایرانی ها

پیرمراد امیدیار یا همان پیر امیدیار یکی دیگر از ثروتمندترین کسانی است که در این لیست رده دوم را به خود اختصاص داده است. در کودکی اسم ایشان پرویز مراد امیدیار بود که پس از مهاجرت، نام خود را به پیر تغییر دادند.ایشان در ۲۱ ژوئن ۱۹۶۷ (۳۱ خرداد ۱۳۴۶) در پاریس به دنیا آمد.آقای امیدیار با ایجاد وب سایتی جهت تخفیف و حراج های فروشگاهی، توانست ثروت خود را تا سال ۱۹۹۹(۱۳۷۸) ، حدود ۳/۱ میلیون دلار کند. وب سایتی که ای بی (e bay) نام داشت.این وب سایت به این دلیل رونق گرفت که اولین وب سایتی بود که در زمینه تخفیف ها در سال ۱۹۹۵ (۱۳۷۴) ایجاد شده بود تا پلی برای ارتباط بهتر بین فروشنده خریدار ایجاد شود.


علی انصاری

تجارت گردان | پولدارترین ایرانی ها

علی انصاری یکی دیگر از ثروتمندان ایرانی که در این مقاله می‌خواهیم به توضیح بیشتر در مورد آن بپردازیم، آقای علی انصاری است. آقای علی انصاری مالک بخش عمده‌ای از زمین‌های واقع در بخش یافت آباد تهران است. ناگفته نماند که اکنون در این زمین‌ها بازار مبل راه‌اندازی شده است و این بازار مبل متعلق به آقای علی انصاری است.علی انصاری علاوه بر فعالیت در زمینه تولید مبل و اینکه رئیس اتحادیه مبل سازان تهران است، از سرمایه‌گذاران تات نیز محسوب می‌شود. جالب است بدانید فعالیت‌های آقای علی انصاری به موارد گفته شده ختم نمی‌شود، این شخص در زمینه فوتبال نیز فعالیت دارد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و تجارت گردان مسئولیتی درباره آن ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.