×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا

متن پیام به این شرح است:

“بسم الله الرحمن و الرحیم

مفتخرم در سایه الطاف باریتعالی، شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را خدمت همکاران خوبم در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نمایم.

همدلی و همراهی، رمز موفقیت های چند سال اخیر بیمه آسیاست که همچنان در هفتمین دهه حضور خود در صنعت بیمه کشور، با خوشنامی و محبوبیت در میان مردم به تصویر کشیده شده است.

اعتماد و اطمینان قلبی بیمه گذاران و سهامداران در این سال ها، ارمغان دستان پرتوان و همبستگی ارزنده اعضای خانواده بزرگ بیمه آسیااست.

در آغاز شصت و پنجمین حضور ستودنی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور، تایید و اعطای امتیاز ویژه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عملکرد بیمه آسیا و تصویب موفقیت آمیز صورت های مالی سال ۱۴۰۱ در مجمع عادی سالیانه، نشانی متقن و روشن از صحت و سلامت مسیری است که مدیریت ارشد شرکت مشتاقانه با ارتقای سطح دانش و مهارت کاری کارکنان و نمایندگان، پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای، تقویت شبکه فروش، بهبود فرآیند های نظارتی، توسعه بازار و تقویت برند، اصلاح ترکیب پرتفوی و ارتقای سیستم های آنلاین، آن را در سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد بخشید.

ضمت عرض تسلیت ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع)، یاد و خاطره همکاران عزیزم را که در بین ما نیستند، گرامی می دارم و همچنین تلاش و کوشش پیشکسوتان و بازنشستگان بزرگوار را ارج می نهم.

با افتخار و سربلندی، منت دار مهر و محبت بیکران همکاران پرتلاش خود در سراسر کشور و شبکه فروش توانمند هستم که با همدلی امید بخششان و همراهی نشاط آفرینشان، خدمت صادقانه را معنا بخشیده اند.

با تبریک شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا به سهامداران گرامی و اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور، از یگانه هستی بخش عالم، سلامتی شما همکاران عزیز و تداوم موفقیت های بیمه آسیا را در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به ملت بزرگ ایران را مسئلت دارم.

مسعود بادین _ نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.