×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیروانی: از حالا نمی‌توانیم در اندیشه قهرمانی و کسب سهمیه باشیم

به گزارش ایرنا، امیرحسین پیروانی که به جای سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر شرکت کرده بود، با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: سایپا هم در بخش مدیریت و هم از نظر فنی از جمله باشگاه‌های سازمان یافته فوتبال ما است و با برنامه فوتبال بازی می‌کند. سایپا و صنعت نفت با هم وجه اشتراک دارند.  هر ۲ تیم فقط به نتیجه نگاه نمی‌کنند و به بازی دادن و ساختن آینده فوتبال کشور نگاه دارند. سایپا در سال‌های اخیر در این امر موفق بوده است.

وی افزود: سایپا کم نوسان و نتایج این تیم یکنواخت بوده است. ما هم توانستیم روند رو به رشدی پیش بگیریم. فردا هم با توجه به اینکه دلمان می‌خواهد به جوان‌هایمان بازی بدهیم، دنبال کسب نتیجه خوب هم هستیم. در طول هفته تمرینات خوبی را برای این بازی انجام دادیم و دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه سایپا خط حمله ضعیفی در لیگ امسال دارد، اضافه کرد: سایپا تیم با برنامه‌ای است و فلسفه کادرفنی این تیم بازی بسته و میزان دوندگی این تیم هم بالا است. آنها در نظر دارند تا اول گل دریافت نکنند و سپس دنبال به ثمر رساندن گل‌ هستند. این طبیعی است که تیمی که در فاز دفاعی قوی است، نتواند در فاز حمله چندان موفق ظاهر شود. چند بازیکن سایپا در تیم جوانان با ما همکاری داشتند و نفرات خوبی هستند.

وی در مورد اینکه با توجه به جایگاه فعلی صنعت نفت در لیگ برتر آیا می‌توان برای این تیم جایگاه خوبی را در پایان فصل ترسیم کرد، اضافه کرد: ما هر ۵ هفته برای خودمان برنامه ترسیم می‌کنیم و با توجه به آن پیش می‌رویم. الان نه زمان آن است که بخواهیم به جایگاهمان در جدول نگاه کنیم و نه زمان آن است که بخواهیم به قهرمانی و کسب سهمیه فکر کنیم. هدف ما این است که هر پنج هفته بتوانیم به اهدافی که برای خودمان ترسیم کردیم برسیم. الان زود است که به آخر لیگ نگاه کنیم و با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. نفتی‌ها شایسته بهترین ها هستند و این وظیفه ما است که با تمام وجود و داشته‌هایمان تلاش کنیم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

پیروانی در مورد انتقادات به داوری خاطرنشان کرد: حال فوتبال ما خیلی خوب نیست. فوتبال یک پدیده اجتماعی است که روابط بین کشورها را ترسیم می‌کند. شعار فیفا این است که از فوتبال لذت ببریم. آن لذتی که باید از فوتبال برد را با مصاحبه‌ایی که انجام می‌دهیم نمی‌بریم. لیگ ما لیگ گلایه‌ای شده است. برخی مربیان که نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند با مصاحبه‌هایشان فرار رو به جلو می‌کنند و مدام دنبال ایجاد انتقاد هستند. این مسائل در فوتبال همیشه وجود داشته است. برخی می‌خواهند در رقابت انتقاد کردن عقب نمانند. به جرات می‌گویم بیشترین ظلم از نظر داوری به تیم صنعت نفت شده است اما هیچ گاه گلایه مطرح نکردیم. ما در ۲ مسابقه ۲ گل صد درصد ما گرفته نشده است. پنالتی صد درصد ما گرفته نشده است اما پذیرفتیم که این اشتباهات بخشی از فوتبال است. هیچگاه ما نگفتیم که این موضوع تاثیرگذار بوده چرا که خودمان باید قوی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از همکارانم می‌خواهم شرایطی را فراهم کنند که مردم از فوتبال لذت ببرند و بازی روانی را کنار بگذارید، چراکه رقابت در فوتبال است. از سازمان لیگ تشکر می کنم که این اعتراضات را تحمل می‌کنند. ما ۲ هفته خواهش کردیم که یک ساعت بازی ما زودتر برگزار شود تا به پرواز شب برسیم اما موافقت نشد. همان موافقت نکردن موجب شد تا ریکاوری را از دست دهیم و با ۲۴ ساعت تاخیر و با هزینه زیادی در تهران بمانیم. باشگاه‌های ما تکنولوژی ریکاوری ندارند و ما بهتر بود به شهرمان بازگردیم. هفته قبل اما ۲ تیم درخواست کردند و ساعت بازی آنها تغییر کرد. همه باید به هم کمک کنیم و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، بیاییم این مسیر شادی بخش را از حاشیه دور کنیم.

پیروانی گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود در کارمان گذشت داشته باشیم. طبیعی است یکسری تیم‌ها نگاهی ویژه‌ای به آنها شده است. امیدوارم به همه تیم‌ها نگاه ویژه شود. ما برای برگزاری محدودیت داریم. این برگزاری بازی در هر ۵ روز تیم‌ها را دچار مشکل کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.