×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امین کعبی امروز هفدهم دی‌ماه در حاشیه تمرین استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و در صورتی که حمایت کنند شرایط بهتر می‌شود. تیم از نظر فنی بسیار خوب است و می‌توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: انشاءالله با جذب چند بازیکن شرایط تیم عالی‌تر خواهد شد اما تنها دغدغه ما مشکلات مالی است و اگر مدیرعامل باشگاه و مسئولان استان حمایت کنند و به بازیکنان پول بدهند، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: کمترین دریافتی در لیگ یک را بازیکنان استقلال ملاثانی داشته‌اند و برخی بازیکنان تاکنون ۲ تا ۳ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند و این در شخصیت این تیم نیست و معلوم نیست پول کجا می‌رود. اگر به تعهدات مالی عمل نکنند بازیکنان هم مجبورند به بندهای قراردادشان مراجعه کنند. ما بازیکنانی را داریم که در این شرایط اقتصادی از ابتدای فصل تاکنون فقط ۱۰ میلیون تومان گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فرق ما با سایر تیم‌ها این است که آن‌ها یک چارت مشخص دارند و یک شرکت حامی آن‌ها است. البته تیم ما پرطرفدار است و امیدوارم از ما حمایت کنند. 

همچنین مهدی فیاضی دیگر بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: از کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم و خوشبختانه با کادر جدید نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر فنی می‌توانیم بهتر شویم.

وی افزود: البته باید از نظر مالی حمایت شویم تا به تیم‌های دیگر برسیم. تیم‌های متمولی در لیگ یک داریم و طبیعتاً کار سخت است و باید حمایت کنند. اگر پول نرسد شرایط استقلال ملاثانی بدتر خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.