×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کوییک ارزان شد/ کاهش اختلاف قیمت خودرو بین بازار و کارخانه

به گزارش تجارت گردان ، نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین وضیعت بازار خودرو، گفت: برخی در فضای مجازی ادعا دارند که قیمت ها در حال افزایشی است اما اینچنین نیست و هیچ افزایشی نیافته است.

او بیان کرد: نسبت به هفته گذشته قیمت ها مقداری افزایش یافت که دلیل آن هم نوسانات جزئی دلار بود. اکنون اختلاف قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار بسیار کم شده است و می توان گفت کاهش قیمت‌ها در بازار به گونه‌ای است که بسیاری به فکر پس گرفتن پول‌های خود از خودروسازان هستند.

 نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با بیان اینکه به نظر می‌رسد تا پایان سال هیچ افزایشی در قیمت‌ها نداشته باشیم ،گفت: در حال حاضر نرخ‌ها نوسان جزئی دارند که دلیل آن هم تغییرات نرخ دلار است. با تثبیت نرخ ارز، معاملات هرچند محدود، رونق گرفته و افرادی که مصرف کننده واقعی خودرو هستند، نسبت به خرید اقدام می‌کنند.

به گفته کاشانی نسب، در حال حاضر در بازار پراید با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۸۳ میلیون تومان و پژو ۴۰۵، ۱۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با تاکید بر اینکه اگر نرخ ارز باز هم کاهش یابد، احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد ،گفت: به دنبال شیب نزولی قیمت‌ها در بازار، قیمت برخی خودرو‌های مونتاژی چینی به ۴۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان زیر قیمت کارخانه رسیده است، چنین روندی در برخی خودرو‌های داخلی نیز مشاهده می‌شود.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت:کوییک در گذشته با قیمت ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اکنون به حدود ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است.  

نام خودرو قیمت (تومان)
پژو ۴۰۵۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس ۲۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۱۸۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۲۴۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ مدل(v8)۲۴۸.۰۰۰.۰۰۰
سمند ۱۷۵.۵۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۳۱ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۱۱۱۱۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا صندوقدار ۱۰۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲۱۲۲.۵۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۲۶.۰۰۰.۰۰۰
کوییک ۱۳۶.۵۰۰.۰۰۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.