×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گرشاسبی عزیز لطفا هوشیار باش!

بیست و سوم مردادماه حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انتخاب شد، انتخابی که جمعی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان، در بیانه ای آن را پس از سیف الله دهکری در این باشگاه، یک انتخاب غیرسیاسی و ورزشی دانستند و نیز عنوان کردند “حالا که خوزستانی خوشنام و دارای تخصص و سوابق اجرایی و از جنس ورزش به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد انتخاب شده است، اینک فوتبال خوزستان تقریبا به حق مسلم خود از بابت داشتن مدیری متخصص و مقبول رسیده است” اما این پیشکسوتان این را هم گفته اند که “گرشاسبی در بدو ورود خود با حجم سنگینی از کارهای بر روی زمین مانده و مطالبات جامعه علاقه مند به این تیم و به خصوص جامعه پیشکسوتان رو به رو خواهد شد.”

به گزارش ایسنا، فوتبال در خوزستان همیشه پر از استعداد، طرفدار و با رنگ و لعاب خاصی بوده است و این که اکنون بیشترین تیم لیگ برتری را هم بین استان های کشور دارد، گواه همین موضوع است. البته همیشه نیز انتظارات از باشگاه فولاد به دلیل ساختارمند بودن آن و توجه خاص شرکت فولاد به تیم خود و تیم داری موفق، بیشتر از دو تیم دیگر خوزستانی بوده است. انتظاراتی که باشگاه نیز با کسب دو قهرمانی در لیگ برتر و یک عنوان قهرمانی در جام و سهمیه های آسیایی، تا حدودی نیز به آن پاسخ داده است. اما اکنون با آمدن گرشاسبی، گویا انتظارات بیش از قبل شده است.

نکته دیگری که جمعی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان در بیانیه خود به آن اشاره داشته اند و از آن به عنوان یک نگرانی و دغدغه یاد کرده اند، “نزدیک شدن طیف قابل توجهی از مدعیان خدمت به این مدیر برای گرفتن پست در باشگاه فولاد است”. موضوعی که اگر اکنون از سوی این مدیر کنترل نشود، شاید این طیف سهم‌خواه، در مسیر فولاد ایجاد مشکل کنند.

البته باتوجه به این که فعلا فولاد در وضعیتی قرار دارد که پنجره اش بسته و نوع قرارداد بازیکنان فصل قبل نیز به صورتی بوده است که با پایان یافتن لیگ، آن ها ساز جدایی سر دادند و به نوعی دست باشگاه در حنا قرار دارد، در ادامه بیانیه این پیشکسوتان، به این موضوع هم اشاره شده است که “مدیر جدید فولاد در شرایطی سکان دار فولاد خوزستان شده است که حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب به معنی تغییر شرایط فعلی به وضعیت قوت، فرصت و استراژی تهاجمی است که حتما نیازمند برنامه ای دقیق و کارآمد برای “میدان و فوتبال فاسد امروز” خواهد بود تا ضعف های داخلی و تهدیدهای ضعف مدیران قبلی را به نقاط قوت در داخل و فرصت های چانه زنی، رفع تعلیق ها، بدل کند.”

آن‌ها در انتهای بیانیه خود نیز عنوان کرده اند که “گرشاسبی عزیز به خاطر این که فولاد به دست صاحبان واقعی اش برسد، روزها تلاش کرده ایم و حتی مورد اهانت بعضی فرصت طلبان قرار گرفتیم، لطفا هوشیار باشید و آبروداری کنید تا خدای نکرده دشمن شاد نشویم.”

نکاتی که جمعی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان در قالب بیانه خطاب به مدیریت جدید باشگاه فولاد عنوان کرده اند، قابل تامل است؛ یعنی هم از این انتخاب برای باشگاه فولاد خوشحال اند و هم نگران از ورود عده ای سهم خواه به باشگاه و هم انتظار رسیدن به وضعیت مطلوب را دارند. مواردی که به نوبه خود بار مسئولیت را بر شانه های گرشاسبی بیشتر می کند اما اگر او ظرفیت پیشکسوت در خوزستان را قدر بداند، مطمئنا می تواند با گام های سریع تر و مطمئن تر مسیر موفقی را برای باشگاه فولاد انتخاب کند. مسیری که حتی می تواند بار دیگر قهرمانی را برای فولاد در لیگ برتر و آبروداری در لیگ قهرمانان آسیا را در بر داشته باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.