×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یک‌هزار و ۲۰۰ ساختمان نا ایمن پایتخت ارزیابی شد 

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص ارتقای تاب‌آوری شهر تهران بر اساس بند ض ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران، تدوین دستورالعمل فرورریزش‌ها و فروچاله‌های شهر تهران، تعیین حریم گسلی و همچنین ارزیابی ساختمان‌های ناایمن را انجام داده و اقداماتی در حال انجام دارد به تشریح اقدامات آن مرکز در خصوص ارزیابی ساختمان‌های ناایمن پرداخت.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: مرکز تحقیقات در همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و مدیریت بحران شهرداری تهران، ارزیابی ساختمان‌های نا ایمن را شروع کرده است.

حیدری ادامه داد: مقرر شده است تا ارزیابی ۱۶ هزار ساختمان ناایمن در پایتخت انجام شود که تاکنون ارزیابی یک‌هزار و ۲۰۰ ساختمان ناایمن انجام شده است و نتایج ارزیابی‌ها در چهار گروه به سازمان مدیریت بحران و دادستانی استان تهران ارایه شده است.

وی تاکید کرد: ارزیابی ساختمان‌های ناایمن موضوع مهمی است که بر اساس جزء ۵ بند ض ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران انجام آن برعهده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادها قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.