×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
یک مقام قضایی: اعتماد به بانک ملی ایران، اعتماد به نظام اقتصادی کشور است

تجارت گردان | یک مقام قضایی: اعتماد به بانک ملی ایران، اعتماد به نظام اقتصادی کشور است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد جواد حشمتی در نشست امروز خود با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با اشاره به در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورا و تاکید امام حسین (ع) بر رعایت حق الناس در این بزنگاه تاریخی گفت: ما باید رعایت حقوق افراد و صیانت از بیت المال را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و از همه کارکنان بانک ملّی ایران و سایر بانک های کشور که جریان روان اقتصادی را مدیریت و به بهبود سرانه اقتصادی کشور کمک می کنند، تقدیر می کنم. 

وی با اشاره بر شرایط سخت اقتصادی کشور افزود: این شرایط کار را برای مدیران سخت می کند، اما قطعا مدیریت چنین شرایطی هنر و تدبیر مدیران ما را می طلبد تا هم تولید را رونق بخشیم و هم اینکه شعار مقام معظم رهبری در این زمینه محقق شود. 

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: بانک ملی ایران شاخصه های قابل توجهی دارد که یکی از آنها قدمت دیرینه این بانک و دیگری اعتماد عموم مردم به آن است که در سپرده گذاری ها نمود پیدا می کند.

وی با بیان اینکه تأکید من رعایت قانون در تمامی بخش هاست، گفت: باید در اعتبارسنجی مشتریان و نیازسنجی قراردادها دقت لازم صورت گیرد و در زمان انعقاد قراردادها صلاح و صرفه بانک و متقاضی رعایت شود. وی افزود: توصیه ما این است که بانک ها در درجه نخست به روش های بانکی برای وصول مطالبات خود تکیه کنند تا هم هزینه سنگین به بانک تحمیل نشده و هم اینکه حیثیت مشتری خدشه دار نشود.

حشمتی اظهار کرد: بانک ها برای وصول مطالبات خود با مشکلات فراوانی در دستگاه های قضایی مواجه هستند که از آنها مطلع هستیم. در تلاشیم تا هم افزایی خوبی در استان تهران در این زمینه صورت گیرد. 

دکتر حسین زاده نیز در این جلسه با اشاره به نشست اخیر مدیران عامل بانک ها و ریاست قوه قضاییه افزود: در نشست مشترک مدیران عامل بانک ها با آیت الله رییسی مقرر شد کارگروه مشترکی برای حل و فصل مشکلات فی مابین دستگاه قضا و بانک ها تشکیل شود.  

مدیرعامل بانک ملی ایران تأکید کرد: در هر گوشه ای از کشور آثاری از مشارکت بانک ملی ایران را در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه در استان های محروم شاهد هستیم. حسین زاده اضافه کرد: در امور بین المللی نیز این بانک نام آور بوده و به رغم تحریم های سنگین وضع شده، رغبت دیگر کشورها برای همکاری با بانک ملی ایران همچنان جریان دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.