×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، با توضیح عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی با هدف ایجاد ثبات قیمتی در بازار مسکن و تعادل‌بخشی از ابتدای دولت سیزدهم در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی به شکل انبوه‌سازی، واگذاری زمین با اجاره ۹۹ ساله، نوسازی بافت فرسوده، نوسازی مسکن روستایی، ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح، پرداخت تسهیلات خودمالکی مسکن و تکمیل مسکن مهر در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن، توضیح داد: هم‌اینک در بخش واگذاری اراضی ۹۹ ساله به صورت انفرادی و گروهی در شهرها به تعداد ۳۷۱ هزار و ۳۳۸ واحد، واگذاری اراضی با اجاره ۹۹ ساله به صورت انفرادی و گروهی در روستاها به تعداد ۴۳ هزار و ۴۳۶ واحد و انبوه‌سازی در اراضی با اجاره ۹۹ ساله به تعداد ۵۰۰ هزار و ۷۶۲ واحد در حال اجراست.

عباسی اصل ادامه داد: علاوه بر آن، تعداد ۲۱۰ هزار و ۱۵۵ واحد نیروهای مسلح، ۱۵۸ هزار و ۵۳۶ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۴۳ هزار و ۶۷۷ واحد خودمالکی شهری، ۳۳۱ هزار و ۱۵۱ واحد مسکن روستایی و تکمیل ۱۰۸ هزار و ۶۶۴ واحد مسکن مهر در سراسر کشور نیز در حال اجراست.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن بر تسریع بر اجرای قانون جهش تولید مسکن برای تحقق اهداف دولت سیزدهم تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.