×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۳۶۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان چشم انتظار کمک خیرین و شرکت ها هستند و باید مانند شرکت فولاد اکسین خوزستان همگی پای کار بیایند

مدیر کل زندان های استان خوزستان با بیان اینکه در مورد بحث اصلاحی و تربیتی نگاه به خانواده زندانیان نیز وجود دارد، افزود: دیدگاه زیبا اسد الله لاجوردی که ستاد دیه کشور را تاسیس کرد در حوزه کمک رسانی به زندانیان غیر عمد کمک های شایانی رسانده است.

روشان بیان کرد: کمک به افرادی که مجرم نیستند یا معسر و بدهکارند در اولویت قرار دارد و ستاد دیه استان خوزستان یکی از ستاد دیه های پویا کشور است که نگاه مردم استان نیز به آن سخاوتمندانه قابل تقدیر است.

مدیر کل زندان های استان خوزستان می‌گوید: در سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴۰۱ زندانی جرایم غیر عمد از سوی ستاد دیه و کمک مردم به جمع خانواده ها بازگشتند.

این مقام مسئول یادآور شد: ۳۶۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان وجود دارد که حساب شده و اگر هر خوزستانی ۲۰ هزار تومان پرداخت کند، همه زندانیان آزاد می شوند و به آغوش گرم خانواده باز میگردند.

وی ادامه داد: در حوزه انجمن حمایت از زندانیان رسالت سازمان زندان ها کمک به حوزه خانواده است و یک اصل اسلامی این است که مجازات باید شخصی باشد و باید به خانواده کمک شود.

روشان اظهار داشت: ۱۰ انجمن حمایت از زندانیان در سراسر استان خوزستان راه اندازی شده و ۱۷ و نیم میلیارد خدمات آموزشی, تهیه جهیزیه, درمانی و دیگر خدمات ارایه شده است.

شایان ذکر است که در کل استان خوزستان ۲۶ میلیارد تومان خدمات به خانواده زندانیان ارایه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.