×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۶۰۵ طرح و پروژه پست بانک ایران به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، پروژه ها و طرح های بانک بصورت نمادین با افتتاح باجه روستای اکبرآباد شهرستان خاش، روستای جرسقان شهرستان شیراز و روستای طالقانی محله ساری و با حضور مسئولان محلی استان های سیستان و بلوچستان، فارس و مازندران افتتاح شد.
 این پروژه ها شامل، افتتاح و بهره برداری از ۸۳ باجه بانکی روستایی با سرمایه گذاری ۲۰۵ میلیارد ریالی بخش دولتی و خصوصی، افتتاح ۲۴ پروژه‌ و طرح‌های تسهیلاتی پست بانک ایران با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۹۷ میلیارد ریالی در سراسر کشور بخشی از این طرح ها و پروژه‌ها است. 
همچنین، تجهیز ۱۱۲ باجه بانکی روستایی به دستگاه خودپرداز با سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریالی، نصب  دستگاه صدور کارت آنی در ۳۶۸ باجه بانکی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و تجهیز ۱۸ باجه بانکی روستایی به دستگاه CASHLESS با سرمایه گذاری ۹ میلیارد ریالی بخش دیگری ازاین طرح ها هستند. 
بر اساس این گزارش، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای ۶۹۵ نفر در سراسر کشور ایجاد اشتغال می‌شود و جمعیتی معادل یک میلیون و ۱۶۴ هزار نفر از روستاییان کشور تحت پوشش خدمات پست بانک ایران قرار می گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.