×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۶۶ درصد جمعیت هدف تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند

به گزارش تجارت گردان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،نوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در بازدید از روند واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در شهرری، اظهار داشت: استان تهران در حدود ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار جمعیت بالای ۱۲ سال واجد شرایط دریافت واکسن دارد که از این میزان ۶۶ درصد واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه میزان واکسیناسیون کرونا در استان تهران چشمگیر و بالا است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال نیز از امروز به مدت ۲ روز آغاز شده که امیدواریم تمام این گروه در مقابل ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

محسنی بندپی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین آموزش پرورش کلان شهر تهران، اداره کل شهرستان های استان تهران و وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود دارد که نشان از عزم اراده کادر آموزش استان برای بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس موجب اجتماع پذیر بودن، نشاط اجتماعی و پیشروفت علمی دانش آموزان می شود، اظهار امیدواری کرد؛ طی ماه های آینده با واکسیناسیون همگانی شاهد حضور دانش آموزان در محیط های علمی باشیم.

وی یادآور شد: واکسن دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال یک دوز دارد که با هماهنگی وزارت بهداشت تمامی نیاز این قشر آینده ساز کشور تامین شده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه هفت میلیون و ۹۰۰ هزار واکسن دز اول و سه میلیون و یکصد هزار واکسن دز دوم در این استان تزریق شده است، گفت: ۶۶ درصد جمعیت هدف در این استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

گفتنی است؛ واکسیناسیون سراسری ۴۵۰ هزار دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان تهران از امروز(پنجشبه) به مدت ۲ روز در ۱۱۲ پایگاه واکسیناسیون انجام می شود، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پروش شهرستان های استان تهران، حسین یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز با حضور در ۳ مدرسه در شهرری از روند واکسیناسیون دانش آموزان بازدید کردند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر مسئولین از طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدرسه مصلی نژاد شهرری بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.