×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت این سازمان از یکسان سازی خدمات بیمه تکمیلی در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه خبر داد و گفت: هدف از این یکسان سازی حمایت از همه اقشار و بهره مندی آنها از خدمات اجتماعی موثر و مقرون به صرفه، از طریق شرکت های بیمه گر توانمند است.

وی افزود: به همین دلیل در راستای سیاست های ابلاغی سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که پیش از این امکان استفاده کارکنان این سازمان و  شرکت های تابعه و بومیان را از مزایای بیمه تکمیلی درمان گروهی و بیمه عمر و حادثه فراهم کرده بود،برای کارکنان و نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، شاغل در این سازمان و شرکت های تابعه و  نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش شاغل در شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش امکان استفاده از مزایای بیمه درمان تکمیلی گروهی را فراهم کرده است.

به گفته معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بر اساس این گزارش تمامی کارکنان تحت عنوان نیروی حجمی به همراه خانواده که متقاضی استفاده از خدمات بیمه تکمیلی بوده و از طریق شرکت تعاونی معرفی شدند و  نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش شاغل در شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش به مدت یکسال تحت پوشش خدمات بیمه ای درمان تکمیلی قرار گرفته اند و می توانند از این خدمات استفاده کنند.

آخوندی تصریح کرد: پیش از این اینگونه بیمه شدگان،تنها در بیمارستان کیش و بیمارستانهای دولتی کشور خدمات بیمه ای دریافت می کردند اما با انعقاد این قرارداد امکان استفاده از ۳۷۰۰ مرکز طرف قرارداد شرکت بیمه گر در سراسر کشور و جزیره کیش برای بیمه شدگان فراهم می شود.

 وی افزود: طبق این قرارداد تمامی خدمات بستری بیمارستانی (عمومی، فوق تخصصی و خاص) بدون سقف ارائه خواهد شد. برای نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش سقف هزینه های پاراکلینیکی ۴۰ میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه بوده و جبران هزینه های ویزیت و دارو مازاد بر تعهدات بیمه پایه و جدا از سقف خدمات پاراکلینیک تا سقف ۲۰ میلیون ریال خواهد بود.

برای نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش شاغل در شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش نیز  سقف هزینه های پاراکلینیک، ویزیت و اورژانس  30 میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه می باشد و این خدمات در بیمارستان کیش بدون سقف ارائه می شود.

برای هر دو گروه نیز خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان کیش بدون سقف ارائه می شود و  در تعهد قرار گرفتن رفع عیوب انکساری (لیزیک و لازک) به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای هر چشم (درصورتیکه نقص بینایی هر چشم ۳ دیوپتر یا بیشتر باشد ) از دیگر تعهدات این قرارداد بیمه تکمیلی است.

به گفته آخوندی نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش برای جبران هزینه های زایمان (طبیعی و سزارین) تا مبلغ ۶۰ میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه در یافت می کنند.

برقراری خدمات دندان پزشکی تا سقف ۳۰ میلیون ریال برای خانوار(به استثنای والدین)، جبران هزینه های آمبولانس (داخل شهری) تا سقف ۳ میلیون ریال هم بخش دیگری از تعهدات این قرار داد است.

 همچنین فرانشیز کلیه خدمات بستری و سرپایی ۱۰ درصد بوده و ۵۰ درصد حق سرانه بیمه تکمیلی بر عهده بیمه شدگان بوده و ۵۰ درصد را  شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش پرداخت می کند.

به موجب این قرار داد مزایای بیمه عمر و حوادث نیز برای نخستین بار به صورت یکپارچه و مانند کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه تحت پوشش بیمه عمر،  تنها برای کارمندان حجمی شرکت تعاونی کارکنان از اول مرداد ۱۳۹۹ برقرار شده است.

همچنین تعهد پوشش خسارات ناشی از نقص عضو و از کارافتادگی یک میلیارد ریال، فوت به هر دلیل یک میلیارد ریال و فوت در اثر حادثه مبلغ دو میلیارد ریال می باشد.

برای نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش تعهدات این قرارداد جبران هزینه های زایمان (طبیعی و سزارین) تا مبلغ ۳۰ میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه، جبران هزینه های آمبولانس (داخل شهری) تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و  فرانشیز ۱۰ درصدی در کلیه خدمات بستری و سرپایی است.لازم به ذکر است ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان سپاه و عملیات فرودگاه کیش از  دهم آذر ۱۳۹۹ آغازشده است.

حق سرانه بیمه تکمیلی کارکنان سپاه و عملیات فرودگاه کیش به طور کامل بر عهده شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش است.

بیمه شدگان برای استفاده از بیمه تکمیلی برای خدمات سرپائی و بستری می بایست با مراجعه به بیمه آسیا (فرد متقاضی یا نماینده شرکت تعاونی و یا نماینده شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش )،مهر یا برچسب شرکت بیمه آسیا را بر روی دفترچه بیمه پایه خود و خانواده تحت پوشش درج نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.